خبرگزاری کار ایران

13 دلیل برای افتخار آفرینی زیدان؛ از داوران تا کمک مشکوک دروازه‌بان‌ها!

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۰۸

نشریه اسپانیایی مارکا بدون تعارف با زیدان و باشگاه رئال مادرید 13 دلیل برای قهرمانی اخیر کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا را بیان کرد.

رئال مادرید شب گذشته جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد؛ قهرمان اروپا؛ پادشاه اروپا. حالا شما باید سومین قهرمانی متوالی در این تورنمنت را تماشا و تکرار کنید. سیزدهمین جام اروپایی به ویترین افتخارات رئال افزوده شد تا از فصل آینده شاهد عدد 13 روی بازوی کهکشانی‌ها باشیم.

در ادامه سیزده دلیل برای گسترش سلطه رئال مادرید در قاره سبز را می‌خوانید:

1. داوران

کل جهان این مسئله را می‌داند. داوران ایتالیایی، انگلیسی، صرب، ترک و هر کجا که هستند، توطئه‌ای وجود دارد که لوس بلانکوس پیروزی‌های لیگ قهرمانان را به دست آورد زیرا این بهترین چیزی است که می‌تواند برای یوفا رخ دهد.

 

2. قرعه کشی

این به رازهای گوی گرم مربوط می‌شود و کسانی که آنها را با پاری سن ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ رو به رو کردند. اینها از راه دور کنترل می‌شوند.

 

3. خوش شانسی زیدان

او خیلی خوش شانس بود که گرت بیل را به زمین مسابقه آورد و او چند دقیقه پس از خروج ایسکو گلی به ثمر رسانده که بی نظیر بود. اضافه کردن واسکز و آسینسیو هم در بازی‌های قبلی مهم بود. شروع کردن با ایسکو و بنزما در اکثر مسابقات هوشمندانه بود. 

 

4. حریفان آنها پیر هستند

کیلیان امباپه، محمد صلاح و نیمار بازیکنانی هستند که همگی در منحنی‌های پایین دوران حرفه‌ای خود قرار دارند و  سن آنها نشان می‌دهد به طور واضح برابر رئال افت داشتند.

 

5. طرفداران رئال را تشویق نمی‌کنند

شعارهای "ما به شما علاقه نداریم" در کیف شنیده می‌شد و این نشان از احترام به طرفداران لیورپول بود، اما باعث تشویق رئال مادرید شد.

 

6. مهم نیست که آنتونیو پینتوس نمی داند چگونه بازیکنان را هدایت کند

لوس بلانکوس در حالی به فینال رسید که همه بازیکنان برای حضور در زمین مسابقه آماده بودند و هیچ مشکلی وجود نداشت. این‌ها پس از آن بود که سرخیو راموس گفت بازیکنان همه موفق بودند، اما بدیهی است که پینتوس نمیداند که چه کاری انجام می‌دهد.

 

7. مصدومیت ستاره‌های حریف

نیمار در بازی رفت مقابل رئال مادرید مصدوم شد و زمین را ترک کرد. محمد صلاح هم شب گذشته با برخورد با راموس قادر به ادامه مسابقه نشد. در مسابقه با بایرن هم خوش شانسی رئالی‌ها ادامه داشت؛ روبن در دقایق ابتدایی با گرفتگی عضله زمین مسابقه را ترک کرد. شما نمی‌توانید با این شرایط مقابل رئال رقابت کنید.

 

8. آنها از امباپه، لواندوفسکی و صلاح فرار کردند

در هر بازی مشخص شد که حریفان رئال باید از شکنندگی خط دفاعی رئال مادرید استفاده کامل کنند. اما سه ستاره نامبرده شده برابر رئال اقدام موثری نداشتند.

 

9. مهم نیست که مارسلو نمی‌داند چگونه دفاع کند

لیورپول قرار بود به همراه محمد صلاح مارسلو را آزار بدهد اما این مدافع خوش شانس بود که مهاجم مصری با مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

 

10. حتی اگر رونالدو گلزنی نکند

مهاجم پرتغالی در نیمه نهایی و فینال موفق به گلزنی نشد و آخرین گل او در این تورنمنت برابر یوونتوس بود. البته در ناکامی این بازیکن بنزما، بیل و سایر بازیکنان موفق ظاهر شدند.

 

11. بنزما و بیل بی توجه به انتقادها

دو گلزن فینال لیگ قهرمانان همان بازیکنانی بودند که در طول فصل بیشترین انتقادها از عملکرد آنها بود و در آستانه پایان همکاری با کهکشانی‌ها قرارداد داشتند.

 

12. کمک مشکوک دو دروازه بان به رئال مادرید

اسون اولرایش و لوریس کاریوس باید در یک گروه واتس آپ مشترک با داورهای یوفا شرکت داشته باشند، آنها توافق کردند تا لوس بلانکوس پیروز شود!

 

13. برای رئال آسان بود

همانطور که همه می‌دانند رئال وابستگی به احساسات ندارد و این آیتم برای سایر تیم‌هاست. آنها برای قهرمانی می‌جنگند.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز