خبرگزاری کار ایران

وکیل «محمدحبیبی» در گفت‌وگو با ایلنا:

امروز با موکلم ملاقات داشتم/ آموزش و پروش نسبت به پیگیری حقوق معلمان بازداشتی اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۳۹

وکیل «محمدحبیبی» معلم بازداشتی از جزئیات پرونده موکلش خبر داد و گفت: امیدواریم آموزش و پروش به عنوان نماد مخاطب فعالان صنفی به طور جدی نسبت به پیگیری حقوق این معلمان اقدام کند.

سید حسین تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ درباره آخرین وضعیت پرونده «محمدحبیبی» هضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان گفت: پیرو صحبت‌های قبلی که در ارتباط این پرونده داشته‌ام باید بگویم،‌ پرونده جدیدی برای موکلم تشکیل شد و بازپرس قرار صد میلیون تومانی برای آن صادر کرده بود که بعد از ارجاع از طرف قاضی دادگاه انقلاب این قرار نقض و تبدیل به قرار بازداشت شد.

وی با بیان اینکه امروز ملاقات حضوری با آقای حبیبی داشتم وضعیت جسمانی وی بهبود نسبی پیدا کرده است  خاطرنشان کرد: بازپرس پرونده در تاریخ‌های ۹۷/۲/۲۱ و سپس ۹۷/۲/۲۵ دستور معرفی به پزشک آقای حبیبی را داده اند که طبق آن ایشان معاینه شده‌اند .

تاج در پاسخ به این سوال که آیا وزارت آموزش و پروش باتوجه به وعده‌هایی که داده است به این مسئله ورود پیدا کرده یا خیر گفت: تا این لحظه اثری ندیدیم اما امیدواریم آموزش و پروش به عنوان نماد مخاطب فعالان صنفی به طور جدی نسبت به  پیگیری حقوق این معلمان اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز