خبرگزاری کار ایران

تهران فردا بارانی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۲۸

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: عصر امروز و فردا در برخی مناطق کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بعد از ظهر امروز و اوایل شب برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه های البرز در استان های تهران، البرز، سمنان، مازندران و گلستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: فردا یکشنبه در نوار شمالی کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و موقت خواهیم بود که شدت این بارش ها به همراه کاهش دمای ۴ تا ۷ درجه در استان های گیلان، مازندران، گلستان، بخش هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می دهد.

وی ادامه داد: فردا همچنین برای بخش هایی از مرکز کشور نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است.

وظیفه تأکید کرد: همچنین از اواخر وقت امروز شنبه و طی فردا وزش باد شدید در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، جنوب غرب و شرق کشور در برخی مناطق گرد و خاک به همراه خواهد داشت.

وظیفه تاکید کرد:  فردا یکشنبه دریای خزر و طی سه روز آینده دریای عمان به ویژه مناطق شرقی آن مواج پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: هوای تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی شده که فردا بعدازظهر شاهد بارش پراکنده نیز خواهیم بود. همچنین بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز