خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

توجه ویژه وزارت بهداشت به البرز، پویایی ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۲۹

استاندار البرز گفت:  البرز از فرصت ها و حرکت های ملی و فراملی استفاده کرده و بستر لازم را برای بهره برداری از چنین امکاناتی فراهم می کند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم راه‌اندازی و رونمایی ۶ پایگاه جدید اورژانس هوایی کشور به صورت همزمان در البرز که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: امروز شاهد یک رویداد بزرگ ملی در البرز هستیم.

وی ضمن قدردانی از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که عنایت ویژه ای به طرح های کلان کشور دارد، ادامه داد: طرح تحول سلامت که به‌رغم موانعی که سد راه بود، مورد حمایت ویژه وزیر بهداشت، روند مطلوبی را طی کرده و اکنون نیز ۶ پایگاه اورژانس هوایی کشور با امکانات ویژه راه اندازی شد.

نجفی گفت: در سفر قبلی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز کارخانه تولید کیسه خون در البرز افتتاح شد که این امر نیز از اقدامات هوشمندانه، پس از برجام محسوب می شود.

وی افزود: کارخانه تولید کیسه خون ظرفیت تولید حدود ۱۰ میلیون کیسه را دارد که از این تعداد حدود ۸ میلیون کیسه برای صادرات، از پیش تعیین شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه این استان در بخش‌های تولیدات دارویی دانش بنیان و تجهیزات دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است اضافه کرد: عنایت ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب ایجاد وجد و پویایی مجموعه استان برای پیشرفت و توسعه می شود.

وی گفت: در حوزه داروهای کمیاب و تجهیزات پزشکی، برندهای ویژه ای در البرز مستقر است.

نجفی افزود: در دو هفته گذشته پروژه دهکده سلامت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در یکی از مناطق ییلاقی البرز کلنگ زنی شد و پس از حدود یک سال شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار البرز، اولین بالگرد از پایگاه اورژانس هوایی کرج به سمت مناطق جنوبی کشور پرواز کرد. این پرواز به منظور امدادرسانی با مدرن ترین بالگرد امداد و نجات صورت گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز