خبرگزاری کار ایران

رونمایی از اولین دهه هشتادی استقلال؟!/ فرزند جنگل؛ عاشق ایکاردی

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۸۹

ستاره تیم ملی زیر 17 سال ایران در جام جهانی در آستانه عقد قرارداد با استقلال است.

به گزارش ایلنا، الهیار صیادمنش در آستانه عقد قرارداد 5 ساله با استقلال قرار دارد و به نظر می رسد که توافقات کلی بین طرفین به امضا رسیده است.

صیادمنش همان بازیکنی است که در رقابت های جام جهانی زیر 17 سال موفق شد در خط حمله تیم ملی سه گل بزند و یکی از بهترین های تیم ملی باشد. این بازیکن که فصل گذشته در سایپا عضویت داشت حالا به احتمال فراوان باید در تیم آبی پوش پایتخت به بازی ادامه دهد.

صیادمنش متولد 7 تیرماه سال 1380 است وبه زودی 17 ساله می شود. شنیده می شد که این بازیکن فصل قبل از تیمهای گالاتسرای و زنیت پیشنهاد داشت و حتی با مدیربرنامه هایش سفری به ترکیه هم داشت اما هیچ چیز نهایی نشد.

صیادمنش در روزهایی که در لباس تیم ملی در مسابقات جهانی هند می درخشید؛ پدرش در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان به مدال طلا رسید. الهیار با اینکه اهل بابل است اما از همان ابتدا به فوتبال علاقه داشت و از تیم پدیده ساری کارش را شروع کرد. 

یکی از ویژگی های بارز این بازیکن دوندگی بالایش است. این آمادگی بدنی بالا در این بازیکن به واسطه تمرینات سفت و سختی است که در جنگل و ساحل انجام داده است. او به عنوان یک بازیکن دهه هشتادی حالا می تواند در لباس استقلال به آرزوهای بلند خود دست پیدا کند. نکته جالب توجه این است که الگوی فوتبالی الهیار، مائورو ایکاردی مهاجم جوان و آرژانتینی اینتر میلان است که از لحاظ اخلاقی چندان مورد قبول اهالی این رشته نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز