خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

طرح ضیافت الهی در جوار بقاع متبرکه اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۳۷۱

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در جوار بقاع متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح نیات واقفین اجرا می شود، ادامه داد: به همین منظور در حرم قیدار نبی روزانه برای 200 تا 500 روزه دار سفره ساده افطاری پهن می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در طرح ضیافت الهی خیمه های معرفتی در جوار امامزادگان ایجاد شده که غرفه‌های پرسش و پاسخ، مشاوره خانواده، مشاوره تربیت کودک، تبلیغ چندرسانه‌ای، بیان احکام و بخش کودک و نوجوان در آن راه اندازی شده است.

حجت الاسلام جنتی به توزیع سبدغذایی بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: مراسم سخنرانی با حضور روحانیون و مبلغان در مساجد و امامزادگان از دیگر برنامه های این ماه مبارک است.

وی در ادامه به موقوفات حوزه بهداشت و سلامت اشاره کرد و گفت: در استان زنجان 25 درصد موقوفات را حوزه سلامت و 2 درصد را موقوفات قرآنی به خود اختصاص داده است.

حجت‌الاسلام جنتی تعداد موقوفات استان را 2 هزار و 800 مورد عنوان کرد و گفت: این مجموعه با عمل امینانه به نیات واقفین سعی در جلب اعتماد عمومی و ترویج سنت حسنه وقف در جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز