خبرگزاری کار ایران

اجرای برخورد با سد معبرکنندگان منطقه 9 کرج

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۸۶

مدیر منطقه 9 از اجرای عملیات مقابله با سد معبر در این منطقه خبر داد. 

به گزارش ایلنا، عباس حق‌محمدلو، عنوان کرد: با توجه به تجمع دستفروشان در برخی معابر اصلی ، مشکلاتی برای رفت وآمد شهروندان و  خودروها به وجود آمده بود، به همین منظور عملیات ضربتی جمع آوری عاملان سد معبر در خیابان های طالقانی جنوبی، شهید بهشتی، جاده محمد شهر، چهار راه دانشکده ، بلوار علامه جعفری، دانشکده و فاطمیه صورت گرفت.

 حق محمدلو بیان کرد: طرح پاکسازی معابر در سطح این منطقه، با جمع آوری اقلام و اجناس عاملان سد معبر در خیابان‌های اصلی سطح آغاز شده است.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور ضمن هماهنگی‌های صورت گرفته برای بکارگیری ماموران انتظامی و اقدامات امنیتی، با متخلفان و سد معبر کنندگان برخورد جدی به عمل آمده و نسبت به توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ اقدام خواهد شد.

این مسئول در خصوص متکدیان نیز اظهار داشت: مأموران حوزه کنترل و نظارت منطقه 9 شهرداری کرج نسبت به شناسایی و جمع آوری متکدیان اقدام کرده اند و آنها را به ستاد مرکزی جمع آوری متکدیان تحویل می‌دهد.

وی در پایان از کسبه های سطح منطقه برای همکاری مطلوب آنها در رابطه با جلوگیری ازتجمع دست فروشان در مقابل صنوف خود قدردانی و خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی متکدیان از سطح منطقه جهت حفظ حقوق شهروندان و تسهیل در رفت و آمد های آنها اجرایی شده است و همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز