خبرگزاری کار ایران

توقیفِ سایتِ سامانه برخی انجمن‌های صنفی کارگری ساختمان به دلیل تخلفات مالی و قانونی

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۷۳

برخی منابع خبری در انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در تهران از توقیف کد رمز سایت سامانه بیمه اجتماعی چند انجمن صنفی و بازرسی نامحسوس از شعب تامین اجتماعی و دفاتر انجمن‌های کارگری خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع خبری در انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در تهران از توقیف کد رمز سایت سامانه بیمه اجتماعی چند انجمن صنفی و بازرسی نامحسوس از شعب تامین اجتماعی و دفاتر انجمن‌های کارگری خبر دادند.

آنها گفتند: مسئولان کانون کارگری ساختمانی استان تهران با استناد به برخی اعتراضات و شکوائیه‌های کارگران صنعت ساختمان درخصوص تخلفات مالی چند دفتر انجمن صنفی کارگری، اقدام به نامه‌نگاری با وزارت کار کرده و این وزارتخانه رفاهی هم دستور قطع و توقیف کد رمز سایت سامانه را صادر کرده است.

از قرار معلوم، صبح روز گذشته یکشنبه (30 اردیبهشت ماه) اعضای هیات مدیره و بازرس کانون کارگری ساختمانی استان تهران به‌صورت نامحسوس به چند شعبه تامین اجتماعی شهر و شهرستانهای تهران و دفاتر انجمن‌های کارگری صنعت ساختمان مراجعه و از روند اجرای سایت سامانه بیمه بازدید کرده‌اند.

یکی از  مسئولان انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی در تهران گفته است؛ هیات مدیره و بازرس کانون کارگری ساختمانی استان تهران از مسئولان سایت سامانه بیمه در تهران و شهرستان‌ها خواسته‌اند، دفاتر انجمن‌هایی که مرتکب تخلفات مالی می‌شوند را برای توقیف کد رمز سامانه به این کانون کارگری معرفی نمایند تا پرونده تخلف مالی آنان به سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه قضائی ارجاع گردد.

ابطال شدن کد رمز سامانه برخی انجمن‌ها قانونی است

مسئول سایت سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی استان تهران، توقیف کد رمز سایت سامانه بیمه چند انجمن کارگری صنعت ساختمان این استان را قانونی عنوان کرد.

هادی مولایی در این رابطه گفته است: دریافت  کردن پول نامتعارف، تایید نمودن غیرکارگر و ورود به محدوده جغرافیایی سایر انجمن‌ها نمونه دلایلی است که باعث شده کد رمز سایت سامانه بیمه برخی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی متوقف شود.

به گفته این مقام مسئول تشکل‌های کارگری ساختمانی، توقیف سایت سامانه بیمه انجمن‌ها مطابق قانون و ضوابط وزارت کار انجام شده است.

همچنین مولایی، آمار بازرسی‌های تحقیقی محل اشتغال کارگران ساختمانی استان تهران از طریق سایت سامانه  بیمه را ۱۷۵۰۰ مورد و تعداد مردودین را ۱۶۸۰ نفر اعلام کرد.

مسئول سایت سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در پایان از مسئولان انجمن‌های صنفی کارگری صنعت ساختمان خواست، با دقت لازم و مطابق قانون به امر فعالیت صنفی بپردازند.

در چند روز اخیر کد رمز سایت سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی برخی انجمن‌های کارگری مرتبط با درخواست کانون کارگری ساختمانی استان تهران و اقدام وزارت کار قطع و متوقف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز