خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

جامعه ورزشی حامی تولید، اشتغال و کالای ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۱۴

در نشست مدیران شرکت‌های بخش خصوصی صنعت و تولید تاکید کرد: همکاری ورزش و صنعت، باعث رونق و توسعه هر دو بخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر غفرانی در نشست مدیران شرکت‌های بخش خصوصی صنعت و تولید گفت: همکاری ورزش و صنعت، می‌‌‌تواند موجب رونق بیشتر و توسعه هر دو بخش شود.

وی با اشاره به ظرفیت بخش صنعت استان اظهار داشت: وجود بخش‌‌‌ها و واحدهای بزرگ صنعتی کشور در البرز، یک فرصت استثنایی برای توسعه استان در همه بخش‌‌‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: این همکاری می‌‌‌تواند در دو بخش اسپانسری و تبلیغات و بخش ایجاد زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی و تیم‌‌‌داری به بخش خصوصی محقق شود.

غفرانی با اشاره به ماده هفت احکام مالیاتی قانوم برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور تصریح کرد: براساس این ماده، وجوه هزینه‌‌‌هایی که توسط اشخاص حقیقی با حقوقی به منظور احداث، تکمیل و تجهیز فضاها، اماکن و توسعه ورزش همگانی و یا به عنوان کمک به ورزش و جوانان پرداخت می‌‌‌شود، به عنوان هزینه‌های هزینه‌‌های قابل قبول مالیاتی تلقی می‌‌گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به این ماده از قانون، بخش تولید و صنعت می‌‌تواند در ورزش سرمایه‌‌گذاری کرده و از مالیات معاف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به وجود ۱۵۷ هزار ورزشکار سازمان‌‌یافته، ۱۷۰ سازمان مردم‌‌‌نهاد و ۴۸ هیات ورزشی در البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت بالقوه و پتانسیل ورزش در البرز، می‌‌‌تواند به تقویت بخش صنعت استان کمک شایانی کند.

غفرانی با بیان اینکه همکاری ورزش و صنعت، می‌‌‌تواند موجب رونق بیشتر و توسعه هر دو بخش شود، ابراز داشت: از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می‌‌کنیم. همه جامعه از جمله بخش صنعت، دارای احساس مسئولیت و وظیفه نسبت به جوانان و ورزشکاران هستند و هرچه به ورزش جوانان بیشتر توجه شود به همان اندازه از آسیب‌‌های اجتماعی کاسته خواهد شد.

وی حوزه ورزش را موضوعی فراگیر و فرادستگاهی ارزیابی و بیان کرد: برنامه‌‌‌ریزی و زمینه‌‌ها برای حضور بخش‌‌‌های صنعتی در ورزش به صورتی که هر دو طرف بهره‌‌مند گردند، فراهم می‌‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه توجه به علاقه‌مندی مردم به ورزش و فضاهای ورزشی، امکان مناسبی برای تبلیغ و معرفی محصولات شرکت‌ها و صنعت را فراهم می‌‌کند، عنوان کرد: جامعه ورزش و جوانان استان البرز حامی کالای ایرانی و تولیدات شرکت‌ها و کارخانجات داخلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز