خبرگزاری کار ایران

در کرج؛

سارق حرفه ای با ۱۷ فقره سرقت، دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۰۶

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق حرفه‌ای کش‌روزن با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه کش‌‌‌روزنی از برخی از مغازه‌‌‌ها و مراکز خرید در سطح شهر کرج، دستگیری سارق در دستورکار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۶ حصارک با گشت‌‌‌‌زنی‌‌‌های نامحسوس و انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محل‌‌های وقوع سرقت، موفق به شناسایی تصویر فرد و خودرویی شدند که در تمامی سرقت‌‌ها وجود داشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهم و تحت نظر قرار دادن ترددهای وی در نهایت هنگامی که نامبرده سوار بر خودرو قصد خروج از منزل را داشت، دستگیر و به کلانتری منتقل شد، اظهار داشت: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۱۷ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به سه نفر مالخر اعتراف کرد.

فیروزخواه درخصوص شیوه و شگرد سرقت‌‌ها تصریح کرد: سارق با مراجعه به فروشگاه‌‌‌های ابزار ساختمانی، الکترونیکی و مواد غذایی از فروشنده می‌‌‌خواست که کالایی را برای وی بیاورد و بعد از اینکه فروشنده وسایل را روی پیشخوان می‌گذاشت، مجددا وی را جهت آوردن وسیله دیگری می‌‌‌فرستاد و در این فرصت وسایل روی پیشخوان را سرقت کرده و با استفاده از خودرو پرایدی که در اختیار داشت به سرعت از آن مکان متواری می‌‌شد.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز