خبرگزاری کار ایران

بازگشت نحوه محاسبه قیمت برق مراکز خدمات فنی سینما به قبل از دوران احمدی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۹۶

با درخواست و پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر نیرو از این پس بهای برق لابراتوارها، استودیوها و مراکز خدمات فنی سینمای ایران با تعرفه برق مراکز فرهنگی محاسبه و دریافت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پیرو مکاتبات سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با وزارت نیرو در خصوص "شمول ماده 37 قانون الحاق موادی به قانون بخشی از مقررات مالی دولت به لابراتوارها، استودیوها و مراکز خدمات پشتیبانی فنی سینمای ایران" و موافقت رضا اردکانیان (وزیر نیرو) از این پس بهای برق لابراتوارها، استودیوها و مراکز خدمات فنی سینمای ایران در صورت ارائه مجوز معتبر صادره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تطابق فعالیت محل با مجوز مذکور، با تعرفعه برق مراکز فرهنگی محاسبه و دریافت می‌شود.

 محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، با ابلاغ موافقت مذکور، از مدیرعامل خانه سینما و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی خواست مکانیزم‌های صدور مجوزهای مربوطه به گونه‌ای طراحی و اجرا شود که همه واحدهای مشمول بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند.

 در ماه گذشته نیز سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای وظایف حمایتی خود از سینمای ایران، موفق به لغو دریافت عوارض بلیت سینماها از سوی شهرداری‌ها شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز