خبرگزاری کار ایران

این هفته با استقلالی‌ها جلسه داریم

پورحیدری: در جشن آبی‌ها شرکت کردم تا نام پدرم فراموش نشود

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۲۰

علی پورحیدری فرزند ارشد زنده‌یاد منصور پورحیدری در مراسم جشن قهرمانی استقلالی‌ها شرکت کرد تا نشان دهد اختلافی بین خانواده پورحیدری و استقلال وجود ندارد

به گزارش ایلنا، علی پورحیدری فرزند ارشد زنده‌یاد منصور پورحیدری در مراسم جشن قهرمانی استقلالی‌ها شرکت کرد تا نشان دهد اختلافی بین خانواده پورحیدری و استقلال وجود ندارد. با فرزند پورحیدری درخصوص حضور در جشن قهرمانی آبی‌ها، ماجرای طلب این زنده‌یاد از استقلال و همچنین شرایط این تیم برای فصل آینده صحبت کردیم

در مراسم جشن قهرمانی استقلال، با وجود همه دلخوری‌های‌تان از این باشگاه، شرکت کردید!

بالاخره ما استقلالی هستیم و باید در جایی که دعوت‌مان می‌کنند، حضور داشته باشیم. نمی‌شود که به خاطر چند نفر، همه چیز را خراب کنیم. من شرکت کردم نام پدرم از یادها فراموش نشود.

بالاخره ماجرای طلب پدرت به کجا رسید؟

من در این مراسم با یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال صحبت کردم و قرار شد هفته آینده پیش او بروم تا با هم حساب و کتاب کنیم. حتی او به من گفت در جریان بحث 20 میلیونی که برخی از مسوولان استقلال عنوان کردند، نیستند. من فکر می‌کنم ما خیلی بیشتر از این رقم‌ها از استقلال طلب داریم. تازه من چهار، پنج قرارداد جدید را نیز پیدا کردم که آنها را هم به باشگاه خواهم برد. برای من جالب است هر هفته پنجشنبه‌ها بعضی‌ها عکس پدرم را در صفحه مجازی خود می‌گذارند و از هواداران می‌خواهند که برای پدرم فاتحه بفرستند اما از سوی دیگر مصاحبه می‌کنند و طلب پدرم را نمی‌دهند.

در مراسم با شفر صحبتی کردید؟

از دور فقط با هم سلام علیک کردیم اما باید بگویم که شفر امسال نتایج عالی کسب کرد؛ او فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم این استقلال شفر پتانسیل گرفتن ستاره سوم را در لیگ قهرمانان آسیا دارد. شفر آن جنم مربیگری را دارد و مطمئن باشید به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

در مراسم با بازیکنان صحبتی هم کردید؟

با اکثر بازیکنان سلام علیک و خوش‌وبش کردیم. تا جایی که من می‌شناختم و آنها نیز از من شناخت داشتند، با یکدیگر حرف زدیم؛ با رحمتی، خسرو، چشمی و داریوش نیز عکس یادگاری گرفتیم. امیدوارم استقلال فصل آینده نیز همین روند خوب را ادامه دهد.

از مجسمه پدرت چه خبر؟ قرار بود بازسازی شود.

بعد از برگزاری مراسم سالگرد پدرم قرار شد مجسمه بازسازی شود، دیگر خبری از آن نداریم و به همین دلیل نمی‌دانم بازسازی شده است یا خیر.

استقلال می‌تواند فصل آینده عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند؟

استقلال پتانسیل کسب عنوان قهرمانی را دارد. مطمئن باشید فصل بعد استقلال با اقتدار قهرمان خواهد شد. این تیم به هماهنگی بسیار خوبی دست یافته و فقط نیاز به چند بازیکن دیگر دارد تا تیمش کامل شود.

از بازیکنان قدیمی کسی با شما در تماس است؟

امیر قلعه‌نویی دو بار با ما تماس گرفت حتی عید نوروز را نیز تبریک گفت. قراب هم که دوست قدیمی بابا بود و همچنان با خانواده ما در تماس هست. حسن روشن هم همین‌طور. کمیته پیشکسوتان هم که مطابق همیشه جویای احوالات ما هستند.

فکر می‌کنی بالاخره ماجرای طلب پدرت به کجا می‌رسد؟

این‌طور که به ما قول دادند هفته آینده به این موضوع رسیدگی می‌کنند. امیدوارم هیچ حقی از پدرم ضایع نشود چون آنهایی که پدر مرا می‌شناختند، می‌دانند که او عاشق استقلال بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز