خبرگزاری کار ایران

دستگیری شکارچیان خرس در فارس

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۷۱

روابط عمومی حفاظت محیط‌زیست فارس از دستگیری دو شکارچی که مبادرت به شکار یک قلاده خرس کرده بودند، در بوانات خبر داد.

به گزارش ایلنا، دو متخلفی که نسبت به شکار یک قلاده خرس در ارتفاعات خاتون شهرستان بوانات در شمال استان فارس اقدام کرده بودند، توسط نیروهای یگان ویژه‌ حفاظت محیط زیست فارس حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد: پس از دریافت گزارش تلفنی از دوستداران محیط‌ زیست مبنی بر حضور شکارچیان در ارتفاعات خاتون شهرستان بوانات، فرمانده و نیروهای یگان حفاظت این اداره ضمن حضور در منطقه و هماهنگی با مأموران اجرایی این شهرستان، مسیر حرکت شکارچیان را شناسایی کردند.

براساس این گزارش، پس از حضور مأموران یگان حفاظت، شکارچیان قصد متواری شدن از منطقه را داشتند که با اقدام به‌  موقع یگان اجرایی، دستگیر شدند.

این گزارش حاکی است که از متخلفان دستگیر شده، یک قبضه سلاح برنو به همراه سه تیر فشنگ کشف شد و با توجه به پراکنش بوی باروت و گرمی اسلحه، منطقه نام برده مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با دنبال کردن رد خون در مسیر کوهستان، لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای حدوداً شش ساله کشف شد.

براساس گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، شکارچیان دستگیر شده بعد از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز