خبرگزاری کار ایران

سریزدی:

اگر انتخاب شوم، شهردار سیزده عضو شورا خواهم بود/پرونده رشوه، اختلاس و کلاهبرداری ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۹۴

پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر کرج با محوریت انتخاب شهردار به صورت نیمه کاره از طرف رئیس شورای شهر، متوقف و ادامه روند انتخاب شهردار به جلسه فوق العاده فردا،  موکول شد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید حاجی غلام سریزدی، تنها گزینه مطرح شده امروز در پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج حضور یافت و به ارایه برنامه های خود درباره رفع معضلات کنونی شهر حضور پرداخت و تاکید کرد: اگر به عنوان شهردار انتخاب شوم، شهردار سیزده عضو شورا خواهم بود.

مجید حاجی غلام سریزدی با اشاره به اینکه تسهیل در ضوابط و سیستمی کردن خدمات از اقداماتی است که باید انجام شود، خاطرنشان کرد: شهر کرج از ظرفیت های پنهان و نیازهای آشکار لبریز است.

وی افزود: پاکدستی و تسهیل در امور شهروندان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و برای پیشرفت شهر باید از روش های خاص سرمایه گذاری استفاده کرد. همچنین باید بستر لازم برای جذب سرمایه گذار فراهم شود.

سریزدی افزود: آنچه که روی میز است و مطرح می شود، مشکل نیست، موضوعی است که اگر به آن نپردازیم به معضل تبدیل خواهد شد؛  هدف اساسی ما ارایه خدمات مطلوب برای شهروندان است نه شهر؛ و شهروند محوری و توزیع خدمات به صورت متوازن در محلات و حاشیه شهر باید انجام شود.

وی اضافه کرد: شور و نشاط اجتماعی به صورت یک برنامه کلی در شهر باید تعریف شود و نیروهای انسانی به عنوان بستر فعالیت های شورا و شهرداری، دیده خواهند شد.

سریزدی در پاسخ به سوال زارع مبنی بر ادامه فعالیت اقتصادی و پرونده هایی که مخالفین نامزد انتخابی مطرح می کنند، گفت: اجازه بدهید شفافیت که جزو اعتقادات ما نیز هست را از خودمان شروع کنیم در صورت انتخاب تا پایان دوره حضور در شهرداری کرج هیچگونه فعالیت اقتصادی انجام نخواهم داد و کاملا وقف مجموعه مدیریت شهری خواهم بود.

وی افزود: در خصوص پرونده هایم باید بگویم هیچ پرونده ای تحت عنوان رشوه، اختلاس، کلاهبرداری و ... ندارم که این موضوع را برای خود افتخار می دانم. تنها پرونده ای که در حال حاضر وجود دارد تضییع اموال عمومی است که مجازات ندارد و پروژه باشگاه میلاد است که در صورت بررسی متوجه می شوند مشکلی وجود ندارد.

سریزدی در پاسخ سوال خلیلی اردکانی نیز به کارآفرینی برای انجام فعالیت های عمرانی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه بر تعداد نیروهای شهرداری نباید اضافه شود، گفت: بدنه شهرداری شاید چابک نیست که شاید به دلیل افزایش نیرو باشد اما این موضوع باید در قالب کار آفرینی و افزایش فعالیت حل شود.

سریزدی در پاسخ به سوال غدیر مهدوی مبنی بر انتصاب مدیران سفارشی در شهرداری، بر لزوم شایسته سالاری، تقوا و تخصص تاکید کرد و گفت؛ به لحاظ علمی مشخصا در بحث انتخابات باید چارچوب های مدیر لایق تعیین شود و مدیران موظف هستند در قالب چارچوبی که ما تعیین می کنیم تلاش کنند و درصد زیادی از مشکلات در این خصوص رفع می شود. موضوع دیگر این است که ما فکر نکنیم تحت هر شرایطی از فشارها خلاص می شویم. این افراد توطئه می کنند و از نقاط ضعف استفاده می کنند که طبق فرمایشات رهبری باید مراقب این آدم ها باشیم.

در ادامه جلسه محمد نبیونی رییس شورای شهر کرج خاتمه جلسه را به دلیل صعف جسمانی خود، متوقف اعلام و با وجود مخالفت و ممانعت اعضا از خروج وی، ایشان با مسئولیت خود جلسه را نیمه کاره رها و به فردا موکول نمود.

شایان ذکر است سارا دشتگرد نیز قبل از معرفی برنامه های سریزدی به عنوان مخالف، جلسه را ترک کرد.

همچنین منصوری وحیدی، نائب رئیس شورا مشکل جسمانی خود را مطرح کرد و گفت قادر به حضور در جلسه نیست و جلسه را ترک کرد.

بدین ترتیب در جلسه فوق العاده فردا ادامه روند انتخاب شهردار به صورت علنی دنبال می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز