خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورا مطرح شد؛

سازمان مدیریت بحران شهرداری به وظایف خود عمل نکرده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۹۰

عضو شورای شهر تهران از عملکرد سازمان مدیریت بحران شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی در جریان بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه برنامه عملیاتی واکنش اضطراری برای مقابله با زلزله شهر تهران جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد داد که مهلت تهیه این طرح به جای سه ماه به یک ماه کاهش پیدا کند.

امانی با تاکید بر اهمیت این طرح گفت: سال‌های سال است که تهران با بحران رو به رو است با توجه به  شرایط کنونی باید هر چه زودتر این طرح تهیه شود.

زهرا نژادبهرام نیز ضمن موافقت با این پیشنهاد خطاب به صادقی رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران که در راستای بررسی این طرح به شورا آمده بود، گفت: شما وظایف خود را انجام نداده‌اید به همین دلیل باید با سرعت عمل و با توجه به شرایط تهران سریع‌تر این طرح تهیه شود و من با پیشنهاد خانم امانی موافقم.

صادقی رئیس سازمان مدیریت بحران نیز در واکنش به اظهارات نژاد بهرام گفت: ما تکالیف خود را انجام داده‌ایم اما برای تهیه این طرح باید سطح‌بندی‌ها در تهران مشخص شود. دستور سطح‌بندی‌های جدید توسط وزیر کشور صادر شده و ما سه ماه برای تهیه آن زمان نیاز داریم و پس از آن می‌توانیم طرح را تهیه کنیم. لازم به ذکر است، طرح الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه برنامه عملیاتی واکنش اضطراری برای مقابله با زلزله شهر تهران و اکثریت آرا به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز