خبرگزاری کار ایران

شاپور قاسمی مطرح کرد:

توسعه روش‌های نوین پرداخت صدقه در مدارس استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۹۱۵

معاون کمیته امداد البرز گفت: اجرای طرح توسعه روش‌های نوین پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری بین فرهنگیان و دانش‌آموزان در البرز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، شاپور قاسمی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار فرهنگی و دانش‌آموز البرزی در امور فقرزدایی محرومان در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: مدیران هزار و ۵۰۰ مدرسه استان البرز در جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری با این نهاد همکاری داشتند که طی آیینی با حضور مدیران ارشد دو دستگاه از دویست مدیر فعال در امور خیر و احسان تجلیل شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه اپلیکیشن سنا یا همان سامانه نیکوکاری امداد ازجمله روش‌های نوین نیکوکاری و پرداخت صدقه است، گفت: دانش‌آموزان، مردم عزیز و خیران می‌توانند با ارسال عدد ۲۰ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ این نرم‌افزار را دریافت کنند.

قاسمی با اعلام اینکه در این مراسم توافقنامه راه‌اندازی مرکز نیکوکاری فرهنگیان نیز به امضای مدیران دو دستگاه رسید، افزود: اجرای طرح توسعه روش‌های نوین پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری بین فرهنگیان و دانش آموزان با حضور مدیران مدارس استان البرز آغاز شد.

معاون کمیته امداد البرز گفت: مدارس البرز همه‌ساله باهدف کمک به تأمین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند و در قالب جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

وی گفت: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ همچنین شماره‌گیری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند و از مزیت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.

معاون کمیته امداد البرز تأکید کرد: نیکوکاران و خیران در طول سال می‌توانند علاوه بر کمک‌های نقدی، حمایت‌های غیر نقدی درزمینهٔ تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، امور درمانی و فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و تأمین جهیزیه محرومان نیز کمک کنند.

قاسمی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از چهار هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد در البرز از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند، تأکید کرد: همه‌ساله بیش از ۶۵ درصد از بودجه فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز از محل کمک‌های نیکوکاران تأمین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز