خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۷۶

حجت‌الاسلام عباس دانشی در حکمی به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس دانشی با حکمی از سوی علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی معرفی شد.

در حکم دبیرکل نهاد آمده است:

حجت‌الاسلام جناب آقای عباس دانشی

با سلام

نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جنابعالی در عرصه فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باریتعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

گفتنی است حجت‌الاسلام عباس دانشی دارای سوابقی چون مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآت و عترت، دبیر و موسس شورای عالی هنر استان قم، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، سردبیر ماهنامه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اسوه و مدیریت فرهنگی امور روحانیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، بوده است.

همچنین معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اسلام آباد غرب کرمانشاه، رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه کردستان، رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان پیرانشهر آذربایجان غربی، رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بوکان آذربایجان غربی، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و مدیریت تبلیغات و امور مساجد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان نیز برخی دیگر از سوابق اجرایی ایشان بوده است.

مراسم معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه با حضور امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری نهاد، محمد هادی طاهری ناصری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد و جمعی از مسئولان فرهنگی استان مرکزی برگزار می شود که گزارش آن متعاقبا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز