خبرگزاری کار ایران

کارخانه «فولاد خرم آباد» با ۴۵ کارگر فعالیت خودرا از سر گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۵۱

به گفته کارگران کارخانه فولاد خرم آباد، فعالیت این واحد تولیدی پس از یک وقفه حدودا یک ساله، از ابتدای سال جاری از سرگرفته شده است.

به گزارش ایلنا، تعدادی از کارگران کارخانه فولاد خرم‌آباد گفتند: فعالیت این واحد تولیدی پس از گذشت حدودا ۱۲ ماه از ابتدای سال ۹۷ از سر گرفته شده است.

یکی از کارگران فولاد خرم آباد با بیان اینکه در حال حاضر ای ۴۵ کارگر در این کارخانه مشغول کارند، گفت: این کارخانه که در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد واقع شده قبل از تعطیلی حدود ۱۲۰ کارگر داشت که همزمان با شروع دوباره آن در حال حاضر  تعداد ۱۵ کارگر قدیمی به همراه۳۰ کارگر جدید مشغول کار شدند.

او با بیان اینکه مشکلات کارخانه فولاد خرم آباد از سال ۹۵ آغاز شد که در نهایت تیر ماه سال ۹۶ نتوانست به فعالیت تولیدی خود ادامه دهد، افزود: کارخانه فولا خرم آباد که پیش از این در زمینه تولید انواع میلگرد فعالیت داشت، سال جاری با تغییر کاربری تولید (تولید انواع ورق گالوانیزه) سعی کرده است اشتغال حداقلی نیروی کار خود را حفظ و در راستای ایجاد کسب و کار جدید حرکت کند.

این کارگر کارخانه «فولاد خرم آباد» درباره تفاوت تولید کنونی این کارخانه با محصولات قبلی، گفت: تغییر کاربری و ادامه تولید با ماشین‌آلاتی که در گذشته با آن میلگرد تولید می‌کردیم دارای شرایط بسیار سخت و نیازمند ابتکار و ظرافت خاصی بود که خوشبختانه با پشتکار مدیران و همکارانم این تلاش به ثمر نشست.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره مطالبات معوقه کارگران سابق این کارخانه گفت: کارگران قدیمی کارخانه بجز تعداد کمی؛ مطالبات مزدی خود را دریافت کرده‌اند. در عین حال با شروع به کار دوباره، دستمزد فروردین ماه  همه کارگران شاغل پرداخت شده است.

به گفته این کارگر فولاد خرم آباد، قرار است کارگرانی که همزمان با تعطیلی کارخانه بیکار شده و هم‌اکنون از مقرری بیمه بیکاری استفاده می‌کنند در صورت افزایش ظرفیت تولیدات، به مرور به کار سابقشان بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز