خبرگزاری کار ایران

مشکلی بین من و شفر وجود ندارد

افتخاری: رفتنم دست خودم است اما ماندنم دست خودم نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۵۵۵

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران می‌گوید برای ادامه همکاری با این باشگاه وضعیت مشخصی ندارد.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال شرایط این تیم را پیش از دیدار مقابل ذوب آهن خوب توصیف می‌کند. با مدیرعامل آبی‌ها درخصوص آخرین شرایط این تیم، رابطه‌اش با شفر و پیش‌بینی‌اش از تعداد بازیکنان حاضر در جام‌جهای از استقلال صحبت کردیم.

درخصوص آخرین شرایط استقلال صحبت کنید.

بعد از باخت مقابل ذوب‌آهن تمرینات خود را برای بازی برگشت برابر این تیم شروع کرده‌ایم. منتظر حضور هواداران میلیونی خود هستیم که به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم در کنار آنها به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنیم. ما چند تا مصدوم داریم. طی چند روز گذشته به کلینیک استقلال رفتم تا دیداری با دکتر نوروزی داشته باشم. خداراشکر تیام و قائدی به این بازی رسیدند. کادر پزشکی در تلاش است که امید ابراهیمی را نیز به این بازی برساند اما متاسفانه یکی از بازیکنان خوب‌مان به نام داریوش شجاعیان به دلیل پارکی رباط را از دست دادیم. قرار است او هم هفته آینده عمل کند.

این روزها رابطه‌تان با شفر چطور است؟

مشکلی بین ما وجود ندارد و نمی‌دانم هدف‌تان از مطرح کردن این سوال چه بود. ما اگر مشکلی با هم داشتیم که شفر قراردادش را با تیم تمدید نمی‌کرد.

اما مدتی است رابطه‌تان تعریفی ندارد. ایشان در تمام مصاحبه‌های قبل و بعد بازی‌های تیم مدام به شما کنایه می‌زند.

من نمی‌توانم تمام خواست‌های شفر را در تیم اجرایی کنم. ما باید ببینیم شرایط و ضوابط باشگاه چیست. البته ما در تمام این چند وقت تلاش کرده‌ایم تا خواسته‌های کادر فنی را تا جایی که امکان دارد برآورده کنیم.

اما ایشان حرف شما را تکذیب کرد و اعلام کرد که هرگز نگفته است اگر افتخاری نباشد، من می‌روم.

باید بگویم در قرارداد پیشنهادی که او برای من آورد چنین بندی وجود داشت که من مخالفت کردم و به او گفتم رفتنم دست خودم است اما ماندنم که دست خودم نیست. شاید مجمع باشگاه بخواهد مدیرعامل را عوض کند و یکی بهتر از ما را بیاورد. البته من هم استقبال می‌کنم و دست آن فرد را می‌بوسم.

قبول دارید که نباید شفر در یک برنامه تلویزیونی برخی از مسایل را صریح بیان کند؟

باید ببینیم چه اتفاقی افتاده که شفر چنین صحبتی را عنوان کرده است. من فکر می‌کنم او را گیر انداخته‌اند و خواسته چیزی بگوید که حاشیه ایجاد شده. ما با آقای شفر عملکرد خوبی داشته‌ایم. از ایشان هم حمایت می‌کنیم چون نتایج خیلی خوبی هم به دست آورده است.

گفته می‌شود شفر از عدم پرداخت پاداش جام‌حذفی دلخور است.

واقعیت‌هایی را که اتفاق می‌افتد من و شما می‌دانیم و شفر در جریان نیست. باشگاه استقلال خزانه بانک مرکزی نیست که ما مشکل مالی نداشته باشیم. ما محدودیت داریم؛ به شرایط باشگاه نگاه می‌کنیم و سپس یک تصمیم را می‌گیریم. این نیست که مدام از ما درخواست پاداش کنند.

به خاطر همین بود که به اصفهان نرفتید؟

به خاطر بچه‌ها به اصفهان نرفتم چون قول داده بودم که 10درصد از مطالبات آنها را پرداخت کنم و اگر می‌رفتم چنین اتفاقی نمی‌افتاد. تا قبل از بازی هم دنبال تهیه بودم.

چقدر از بدهی‌ها را پرداخت کرده‌اید؟

جالب است بدانید من در استقلال تنها بودم و تمام کوپن هایم را خرج کردم. اینکه گفته می‌شود از برخی جاها حمایت می‌شوم و از ارتباطات خانوادگی‌ام برای باشگاه استفاده می‌کنم، به سابقه خودم برمی‌گردد چون من در فوتبال بوده‌ام. تمام تلاشم این است که از این به بعد هم نگذاریم باشگاه به گذشته‌اش بازگردد. الان شرایط خوبی داریم و باید ادامه دهیم تا باشگاه استقلال روی پای خودش بایستد و مشکلاتش را حل کند تا درنهایت خودکفا شویم. 90درصد از بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرده‌ایم. نمایندگان AFC روز گذشته به باشگاه آمدند. مقدار کمی از بدهی‌ها مانده که آنها را هم توافق کردیم در زمان مناسب پرداخت می‌کنیم. واقعا چیزی شبیه به معجزه بود که باشگاه استقلال در این یک سالی که من مدیرعامل بودم بالغ بر 15میلیارد بدهی پرداخت کردیم که با این پول می‌توانستیم مشکلات اصلی باشگاه را برطرف کنیم.

این روزها بحث حضور علی قلی‌زاده در استقلال شنیده می‌شود.

من با مدیر برنامه‌های ایشان صحبت کردم و قول داد که اگر به شارلوا نرود و بحث خارج رفتنش منتفی شود، به استقلال می‌آید. در مورد شارلوا که خواهان به خدمت گرفتن نورافکن است باید بگویم که تیم چندان مطرحی نیست. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و قطعا بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی خود خواهند گرفت. ما بیشتر به آنها نیاز داریم چون تیم بسیار خوبی داریم و نمی‌خواهیم آن را به هم بزنیم.

خیلی‌ها می‌گویند بین رحمتی و حسینی اختلاف وجود دارد.

حسینی هیچ اختلافی با رحتمی ندارد و هر دو برای استقلال و موفقیت آن تلاش می‌کنند. حسینی جوان و باانگیزه است و دوست داشت قبل از جام‌جهانی همه دیدار‌ها را فیکس بازی کند اما این را باید بداند که نظر سرمربی مهم است و او در این باره تصمیم‌گیری می‌کند. البته فکر می‌کنم الان هر دوی آنها راضی هستند چون به هر دو بازی می‌رسد.

به نظرتان چند بازیکن از استقلال در لیست نهایی جام‌جهانی حضور دارند.

امیدوارم بازیکنان زیادی از تیم ما در جام‌جهانی حضور داشته باشند چون هم پول بیشتری بابت حضور آنها در جام‌جهانی از طریق فیفا به ما می‌رسد و هم بازیکنان انگیزه بیشتری دارند تا در بازی‌ها بهتر ظاهر شوند و در جام‌جهانی حضور داشته باشند. پیش‌بینی من این است که پنج بازیکن از استقلال در لیست نهایی کی‌روش حضور داشته باشند.

شفر لیست مازاد خود را به شما ارایه کرده است؟

شفر هنوز فهرستی به ما نداده و قرار است بعد از بازی با ذوب‌آهن لیست بازیکنان مازاد را به ما اعلام کند. ما بعد از این مسابقه، مذاکرات‌مان با بازیکنان استقلال را برای تمدید قرارداد شروع خواهیم کرد.

مذاکراتی هم با بازیکنان داشته‌اید؟

من و توفیقی مذاکرات محرمانه‌ای با بازیکنان داشته‌ایم اما نه اسم آنها را اعلام می‌کنیم و نه با آنها قراردادی امضا کرده‌ایم چون لیست‌مان بسیار محرمانه‌ است.

اگر ذوب‌آهن را ببرید پاداش می‌دهید؟

تلاش می‌کنیم در این بازی به پیروزی برسیم تا در جمع هشت تیم پایانی قرار داشته باشیم. بازی سختی است. ذوب‌آهن در بازی رفت پیروز شده اما ما باید با حمایت هواداران خودمان پیروزی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز