خبرگزاری کار ایران

امیر حمیدنیا خبرداد:

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۷۲۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از پرداخت تسهیلات به طرح و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر حمیدنیا امروز با اعلام این  خبر گفت: با توجه به اینکه سال‌های گذشته، با تغییر در ساختار صنعتی کشورها، رشد و گسترش صنایع کوچک و متوسط در توسعه صنعتی کشورها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده‌ بنابر این در کشور ما نیز بخش‌خصوصی به‌ویژه صنایع کوچک و متوسط، عامل مهمی در توسعه اقتصادی محسوب می‌شوند.

حمید نیا با اشاره به اینکه صنایع کوچک با کارآفرینی، نوآوری و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، بر رشد اقتصادی اثر می‌گذارد، اظهار داشت: به همین دلیل، دولت به منظور توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زا، رشد و توسعه واحدهای صنعتی کوچک را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان توسعه نواحی صنعتی در شهرهای کوچک را یکی از عوامل تاثیرگذار در ایجاد اشتغال عنوان و تصریح کرد: براساس توافق به‌عمل آمده فی‌مابین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمامی طرح‌ها و واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت مشمول  دریافت تسهیلات با شرایط ویژه می شوند.

وی در پایان، تصریح کرد: واحدهای مشمول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد صنایع کوچک این شرکت مراجعه نمایند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز