خبرگزاری کار ایران

«دستت را به من بده» به «ر‌هایم نکن» تغییر نام داد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۹۴

سریال‌‌ "رهایم نکن" به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی پورکیانی (تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی ر‌هایم نکن) با تایید این خبر گفت: عنوان این سریال به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از «دستت را به من بده» به «ر‌هایم نکن» تغییر یافت و همچنین قرار است ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش شود.

وی افزود: هم‌اکنون گروه مشغول گرفتن سکانس‌هایی از این مجموعه در لاهیجان هستند.

همچنین مراحل فنی نیز به‌طور همزمان انجام می‌شود. تلاش می‌کنیم تصویربرداری سریال تا اوایل ماه رمضان به پایان برسد.

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریالهای موفق تلویزیونی همچون «جراحت»، «نفس گرم»، «شیدایی»، «گلهای گرمسیری» و... را برعهده داشته است.

در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمیپور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «ر‌هایم نکن» آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگ‌تر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشهدار می‌شود. خانواده‌هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

عکاس: مهدی دلخواسته و کامبیز رحمانی فر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز