خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو و پوتین برای گفت‌وگو درباره مسائل منطقه‌ای دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۳۸۱

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، چهارشنبه عازم روسیه خواهد شد تا در دیدار با رئیس‌جمهوری این کشور، درباره پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل نهم ماه می (۱۹ اردیبهشت) در سفری رسمی وارد مسکو خواهد شد تا با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه دیدار کند.

طبق بیانیه کرملین، نتانیاهو برای حضور در رژه نظامی که در مسکو و در هفتاد و سومین سالگرد پیروزی بر نازی‌ها برگزار خواهد شد، دعوت شده است.

دفتر ریاست‌جمهوری روسیه به محور نشست برنامه‌ریزی شده پوتین و نتانیاهو اشاره‌ای نکرده است.

از سوی دیگر، دفتر نتانیاهو تصریح کرد که تحولات منطقه در نشست نخست‌وزیر اسرائیل و رئیس‌جمهوری روسیه مطرح خواهد شد.

پیشتر، یک مقام ارشد اسرائیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری «نووستی» گفته بود که پوتین و نتانیاهو طی گفت‌وگوی تلفنی اخیر، درباره اسناد ادعایی تل‌آویو مبنی بر تلاش ایران برای گسترش برنامه نظامی هسته‌ای خود، بحث و رایزنی کردند و نتانیاهو به طرف روسی پیشنهاد ارسال مجموعه‌ای از این اسناد را مطرح کرده است.

نخست‌وزیر اسرائیل، دوشنبه گذشته در یک کنفرانس خبری در وزارت جنگ این رژیم، نمایشی تبلیغاتی علیه ایران به راه انداخت و مدعی شد که اسناد برنامه هسته‌ای ایران «قاطعانه ثابت می‌کند» هدف اولیه از طرح‌های هسته‌ای این کشور، تولید بمب اتمی و سوار کردن کلاهک‌های هسته‌ای روی موشک‌های بالستیک دوربرد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز