خبرگزاری کار ایران

فرماندار دیواندره مطرح کرد:

شهرستان دیواندره ظرفیت تبدیل به قطب تولید ادوات کشاورزی را دارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۳۶۰

فرماندار دیواندره با بیان اینکه شهرستان دیواندره توانایی تبدیل شدن به قطب تولید ادوات کشاورزی را دارد، گفت: مقدمات تبدیل شدن شهرستان به برند تولید ادوات کشاورزی انجام شده است.

به گزارش ایلنا، جعفر توان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان افزود: مقدمات تبدیل شدن شهرستان به برند تولید ادوات کشاورزی انجام شده است و بدون تردید این امر مهم با تلاش و پشتکار تولیدکنندگان و حمایت مسئولان محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: اقتصاد بخش عمده مردم شهرستان وابسته به کشاورزی و دامپروری است به طوری که درآمد بخشی از جمعیت شهری نیز برپایه کشاورزی تامین می شود.

توان، به برخی از مشکلات بانک ها در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: عدم هم خوانی منابع و مصارف بانک‌ها، تک شعبه ای بودن بانک‌ها و عدم رقابت، تصمیم گیری پرداخت تسهیلات در خارج از شهرستان و نبود کارشناس ارزیاب در برخی از شعب از مهم ترین مشکلات بانک ها در بررسی طرح ها و پرداخت تسهیلات است.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان دیواندره اضافه کرد: برخی از مشکلات جذب تسهیلات اشتغالزایی نیز به متقاضیان بر میگردد که شامل چک برگشتی، عدم توانایی ارائه ضامن یا وثیقه مورد نیاز و اقساط معوق می باشد.

 توان در ادامه با تاکید بر تسریع در بررسی پرونده طرح های اشتغالزایی، ابراز داشت: بروکراسی اداری و تشکیل پرونده طرح های اشتغالزایی در دستگاه های مربوطه با سرعت بیشتری صورت گیرد و انتظار می رود دبیرخانه کارگروه اشتغال در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث گیاهان دارویی دیواندره پتانسیل و ظرفیت فراوانی دارد که توجه به این بخش می تواند بخشی از مشکل اشتغال شهرستان را حل نماید.

فرماندار شهرستان دیواندره به مجتمع های دامپروری شهرستان اشاره کرد و افزود: سه مجتمع دامپروری با کلیه امکانات زیرساختی آماده سرمایه گذاری است که توجه جدی با ارائه تسهیلات و حمایت‌های مالی می توان این مجتمع ها را ساماندهی داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز