خبرگزاری کار ایران

تیم انگلیس را در شبکه‌های اجتماعی دست می‌اندازند

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۵۴

هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس گفته در شبکه‌های اجتماعی، بیش از حد با او و هم‌تیمی‌هایش شوخی‌ می‌کنند.

به گزارش ایلنا، افراد بسیاری، از جمله چند بازیکن سابق و حتی جیمی واردی، بازیکن فعلی تیم ملی انگلیس کین را پس از بازی اخیر تاتنهام با استوک‌سیتی دست انداخته‌اند. او گل پیروزی تیمش را زد که در ابتدا به نام کریستین اریکسن ثبت شده بود. حتی حساب کاربری توییتر جام حذفی هم عملکرد او مقابل منچستریونایتد در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را مسخره کرد.

کین گفت: «توییت اتحادیه فوتبال واقعا احمقانه بود و این را همه می‌دانیم. با مربی درباره‌اش صحبت کردیم و او گفت: آیا بقیه کشورها هم همین کار را با بازیکنان‌شان می‌کنند؟ احتمالا نه!»

کین بر این باور است که مردم منتظرند او و تیم ملی انگلیس دوباره در یک تورنمنت بزرگ ناکام شوند. حالا دست انداختن بازیکنان انگلیس راحت‌تر شده است. اگر ما در جام جهانی عالی کار نکنیم، مردم می‌گویند: ما که گفته بودیم! اما این یعنی ذهینت آنها ضعیف‌تر است.»

کین مقابل واتفورد گل زد و کمک کرد تاتنهام همچنان موقعیت خوبی برای صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد داشته باشد. او اکنون چهار گل با محمد صلاح فاصله دارد و در صورتی که از این بازیکن مصری پیشی بگیرد، برای سومین بار پیاپی کفش طلای انگلیس را از آن خود می‌کند. او که سه هفته مصدوم بود و پس از آن هم به روند خوبش برنگشته بود، می‌گوید پیش از جام جهانی در شرایطی آرمانی است: «مچ پایم خوب است. خوب بود که مقابل واتفورد گل زدم و چند فرصت داشتم. حس می‌کنم خوبم. منتظر سه هفته پایانی هستم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز