خبرگزاری کار ایران

آملی لاریجانی در نشست خبری مشترک سران سه‌ قوه:

قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی کمک می‌کند و در صحنه خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۵۵

رئیس قوه قضائیه گفت: بزرگترین مشکل کشور، حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در نشست خبری مشترک روسای سه قوه گفت: همانطور که آقای رئیس جمهور اشاره کردند مهمترین محور بحث های جلسه مسئله همدلی و وحدت بین قوا در حل مشکلاتی مردم بود.

رئیس قوه قضاییه افزود: مهمترین چالش کشور مسائل اقتصادی است که ان‌شاءالله با همدلی، همفکری و تفاهم بین قوا و تفاهم و همدلی بین حاکمیت و مردم ان شاءالله مشکلات حل می‌شود.

آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: ما می‌دانیم بزرگترین مشکل کشور، حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است و قوه قضاییه در بحث امنیت اقتصادی کمک می‌کند و در صحنه خواهد بود و با همکاری مجلس و دولت طرح‌هایی را در این مسئله ارائه خواهد کرد ما مطمئنیم این کشور با وجود منابع قوی و غنی می‌تواند بر همه چالش‌ها فائق بیاید.

آیت‌الله آملی لاریجانی ادامه داد: با نیروی انسانی قوی و با استعداد و با جوان‌های در صحنه و همچنین با حضورگسترده و بصیر مردم مشکلات حل می‌شود اما شرط آن همدلی و وفاق است.

رئیس قوه قضاییه افزود: ان شاءالله امیدوارم این جلسه میمون و مبارک بتواند در راستای حل مشکلات بسیار موثر باشدپیام این جلسه پیام وحدت و همدلی بود و با شنیدن مشکلات از زبان نمایندگان و رئیس جمهور و رئیس مجلس در این جلسه و جلسات مشابه امیدوارم قدم موثری برای حل مشکلات برداشته  و مشکلات در حدی که میسور است برطرف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز