خبرگزاری کار ایران

آزادی‌خواه درگفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تمجید کمیسیون فرهنگی مجلس از فیلم‌های جشن‌دلتنگی و به وقت شام

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۴۲۷

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تمجید هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی از دو فیلم‌ «به وقت شام» و «جشن دلتنگی» خبر داد.

احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه‌ کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز عصر سه شنبه 28 فروردین در کمیسیون فرهنگی مجلس، فیلم‌های جشنواره فیلم فجر مورد بررسی قرار گرفت و هیئت رئیسه کمیسیون از فیلم جشن دلتنگی بدلیل توجه به وضعیت امروز فضای مجازی در کشور تقدیر کرد.

وی ادامه داد: فیلم جشن دلتنگی تنها اثری بود که با موضوع آسیب‌های فضای مجازی وارد جشنواره فیلم فجر شده بود و در جشنواره نیز با استقبال خوب مخاطبان همراه شد اما متاسفانه این فیلم مورد بی‌مهری داوران جشنواره فیلم فجر قرار گرفت و آنگونه که باید به آن توجه نشد.

آزادیخواه ادامه داد: امروز فضای مجازی تبدیل به فضای شده که همراه با فرصت و تهدید است و فیلم جشن دلتنگی به خوبی به این فرصت‌ها و تهدید‌ها و همچنین تاثیر آن بر زندگی اجتماعی و جامعه پرداخته بود.

وی همچنین فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را یک اثر فاخر متناسب با موضوعات روز دانست و از تمجید هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از این فیلم خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز