خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بخشنده خبر داد:

دستگیری مواد فروش مجازی در اینستاگرام + جزییات

کد خبر : ۶۱۳۳۴۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر فوق گفت: با رصد شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روزی ماموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) و پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مشخص شد که مرد جوانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) اقدام به تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر می‌کند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه هشتم این پلیس، مخفیگاه متهم در محدوده میدان راه‌آهن شناسایی و متعاقب آن دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه وی از مقام قضایی اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیم‌‌‌‌‌های عملیاتی این پلیس پس از مراقبت‌‌‌‌های ویژه و اطمینان از اینکه متهم در مخفیگاهش حضور دارد، موفق شدند وی را دستگیر کنند، اظهار داشت: در بازرسی انجام شده، مقدار ۲۲۵ گرم تریاک، دو گرم شیشه و ۳۲ گرم هروئین بالفافه و چهار عدد ترازو کشف کنند.

بخشنده با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌‌‌‌های پلیسی ۱۱۰ و نیز شماره تلفن ۶۳۹۸۴۶۱۸ گزارش‌های خود را در خصوص فعالیت توزیع‌‌‌کنندگان مواد مخدر در سایت‌‌‌‌های فضای مجازی اعلام کنند، تصریح کرد: همچنین شهروندان می‌‌‌‌توانند با مراجعه به دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش‌‌های خود را با کارشناسان در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز