خبرگزاری کار ایران

مرکز هواشناسی استان خبر داد:

خراسان رضوی فردا بارانی می‌شود/ احتمال بارش تگرگ و وزش شدید باد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۵۹۱

مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از بارش‌ باران و احتمال تگرگ و افزایش شدت وزش باد در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، این استان از فردا تحت تاثیر امواج سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت که انتظار می‌رود تا روزهای میانی هفته آینده فعالیت این سیستم تقویت شده و گسترش یابد.

براساس این گزارش با فعالیت سیستم مزبور علاوه بر کاهش محسوس دما شاهد افزایش سرعت وزش باد، افزایش ابرناکی و وقوع بارش ‌های رگباری همراه با رعد و برق و بارش تگرگ در این استان خواهیم بود.

احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل در مسیل ‌های این استان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده وجود دارد و انتظار می رود از اواخر روز یکشنبه بارش‌ ها در نواحی سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به شکل باران و برف ادامه یابد. فعالیت سیستم مزبور با نفوذ جریانات شمالی و کاهش 10 تا 15 درجه ای دما در این استان همراه است.

کمینه دما در اوایل روز دوشنبه و سه ‌شنبه هفته آینده در نواحی سردسیر و کوهستانی استان خراسان رضوی صفر و کمتر از صفر درجه سلسیوس پیش بینی شده است. همچنین احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان به علت بارش برف و باران در جاده‌های سردسیر، تشکیل مه، کاهش دید و همچنین وزش باد به نسبت شدید وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز