خبرگزاری کار ایران

راهیابی «بی‌بازگشت» به جشنواره «تور فیلم، ریگا» لیتوانی

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۶۸

مستند «بی‌بازگشت» به کارگردانی مرجان ریاحی از تولیدات شبکه مستند سیما به یازدهمین جشنواره جهانی فیلم‌های توریستی «تور فیلم، ریگا» لیتوانی راه یافت.

به گزارش ایلنا، «بی‌بازگشت» چالش‌ها، تردید‌ها و رؤیاهای دو جوان ایرانی را درباره یک ماجراجویی ناممکن دنبال می‌کند، دو جوان که جزو ۱۰۰ کاندیدای جهانی پروژه مارس وان برای سفر یک‌طرفه به سیاره مریخ هستند.

این مستند به نمایندگی از ایران در یازدهمین جشنواره جهانی فیلم‌های توریستی «تور فیلم، ریگا» لیتوانی حضور خواهد داشت، جشنواره‌ای که به نمایش فیلم‌هایی با موضوع‌های توریستی و ماجراجویانه اختصاص دارد و قرار است ۲۷ آوریل برگزیدگانش را معرفی کند.

این مستند در شبکه مستند سیما تولیدشده و از دیگر عوامل آن می‌توان به گفتار متن: شبنم قلی‌خانی، فیلم‌بردار: بهروز بادروج، تدوین: کاوه مظاهری، صدابردار: هادی معنوی‌پور و حسن شبانکاره، صداگذار و موسیقی تیتراژ: یونس اسکندری، ‌برنامه‌ریز: مرضیه ریاحی، پژوهش: مریم پاپی، عکاس: محمدرضا امیرصادقی، دستیار اول کارگردان: سبا سرخیل، دستیار دوم کارگردان: پوریا عقیلی، اصلاح نور و رنگ: پویان شعله‌ور، طراح پوستر: امین شفیعی و تهیه‌کننده: مرجان ریاحی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز