خبرگزاری کار ایران

سهیل نفیسی آثار جدیدش را در تالار وحدت اجرا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۲۱

سهیل نفیسی، موزیسین صاحب سبک کشورمان، یازدهم اردیبهشت کنسرتی را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایلنا، سهیل نفیسی در این کنسرت که با عنوان «شبی با سهیل نفیسی» برگزار می‌شود، منتخبی از چهار آلبوم منتشر شده‌اش یعنی «ریرا»، «ترانه‌های جنوب»، «چنگ و سرود» و «طرح نو» را برای علاقمندان اجرا می‌کند. این در حالی است که او قصد دارد چند قطعه منتشر نشده را نیز در همین برنامه اجرا کند.

سهیل نفیسی اردیبهشت ماه امسال دو اجرای دیگر در شهرهای شیراز و بندرعباس خواهد داشت که تاریخ و نحوه تهیه بلیت این کنسرت‌ها طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

آلبوم «طرح نو» چهارمین آلبوم سهیل نفیسی بعد از انتشار آلبوم‌های «ریرا»، «ترانه های جنوب»، «چنگ و سرود» بود که آذر ماه سال 95 توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به تهیه‌کنندگی افشین معصومی و توسط پخش «هنر شهر» در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سراسر کشور به مخاطبان عرضه شد. در این آلبوم محمدرضا اصغری، مازیار خواجیان، حسین کمانی با ملودیکا، گیتار و گیتار بیس سهیل نفیسی را همراهی کرده‌اند.

فروش بلیت کنسرت 11 اردیبهشت سهیل نفیسی از ساعت 16 روز شنبه 18 فروردین از طریق سامانه «تیوال» آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز