خبرگزاری کار ایران

گزارشگر برنامه ایران:

پرس‌تی‌وی بدنبال افزایش توریست خارجی در ایران است

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۲۰

یکی از مقاصد سفر گروه تولید برنامه «ایران» شبکه پرس تی وی در سال ۹۷ ارومیه و مزارع آفتابگردان این شهر است تا زیبایی‌های ایران را از زاویه‌ای دیگر برای مخاطبان غیرایرانی به نمایش بگذارند.

فاطمه معصومی، گزارشگر برنامه «ایران» شبکه پرس تی وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: ساخت برنامه «ایران» را در جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور و افزایش جذب توریست  است و قصد دارم ابعاد جدیدی از جذابیت‌های کشور را برای مخاطبان انگلیسی زبان به نمایش بگذارم. در همین راستا، در سال جدید و در فصل برداشت آفتابگردان‌ها سفری به شهر ارومیه خواهم داشت.

 «ایران» عنوان یک برنامه مستند گزارشی است که به معرفی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری و هنری ایران می‌پردازد و هر هفته از شبکه‌های پرس‌تی‌وی و هیسپان تی‌وی روی آنتن می‌رود.

گزارشگران این برنامه به شهرهای تاریخی ایران سفر کرده تا جلوه‌های زیبای این اماکن تاریخی را برای مخاطبان غیرایرانی این شبکه‌ها به تصویر بکشند.

معرفی آداب و رسوم این مناطق و فرهنگ بومی مردمانش ازجمله بحث‌های دیگر برنامه «ایران» را تشکیل می‌دهد که به سه‌زبان فارسی، انگلیسی و اسپانیایی تولید می‌شود و علاوه بر پخش در دو شبکه پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی، در شبکه‌های داخلی سیما نیز در معرض دید مخاطبان داخلی قرار می‌گیرد.

برنامه «ایران» در قالب مستند گزارشی شامل سه چهار بخش پنج تا ده دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی واحد امور هنری شبکه پرس تی‌وی دوشنبه‌ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن سه‌شنبه ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه و چهارشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز