خبرگزاری کار ایران

لیگ دو فوتبال ایران به سپاهان ایذه چشمک زد

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۱۱

تیم فوتبال سپاهان ایذه با کسب یک امتیاز از بازی مقابل استقلال رامشیر شانس صعود خود را به لیگ دو ایران افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هفته پانزدهم لیگ سه فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان ایذه موفق شد تیم صدرنشین را با تمام امکانات متوقف کند.

در این بازی که در رامشیر برگزار شد، شاگردان یعقوب سلحشور موفق شدند با ارائه یک بازی منطقی میزبان صدرنشین خود را با تمام امکانات و هوداران پرشور خود با نتیجه ۰ بر ۰  متوقف کنند و یک امتیاز حساس را کسب کنند تا در بازی رفت و برگشت ۴ امتیاز از تیم صدرنشین به دست بیاورند.

سپاهان ایذه با توجه به شکست رقبای خود با کسب این مساوی جمع امتیازات خود را به عدد ۲۳ رساند تا اختلاف خود را با تیم های دوم و سوم به عدد یک برساند و شانس زیادی را برای صعود به لیگ دو فوتبال ایران به دست بیاورد.

نکته در بازی سپاهان ایذه و استقلال رامشیر این است که نماینده فوتبال رامشیر ۴ سال است موفق به شکست سپاهان ایذه نشده است.

سپاهان ایذه در هفته شانزدهم لیگ دسته سه فوتبال ایران در ایذه میزبان گامرون هرمزگان خواهد بود.

ترکیب سپاهان ایذه در مقابل استقلال رامشیر

علی خون میرزایی، مهدی مردانی، سید احسان موسوی، کیانوش شیخی(پیمان زندی)  آرمان محمودی، مسعود محمودی( حمید ظفری) یعقوب سلحشور، سجاد پرستار( سید عیسئ موسوی) مسلم صالحی فر، پژمان شاهپری، محمد محمدی.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز