خبرگزاری کار ایران

نجفی:

کارنامه شهرداری قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۲۹

شهردار تهران گفت: خوشبختانه در خصوص پروژه‌هایی که در طول این مدت به انجام رسیده، هیچ بدهی‌ای به پیمانکاران نداریم و این نشان‌دهنده از کارنامه قابل قبول مدیریت شهری در طول این مدت است هر چند که داوری نهایی با مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علی نجفی در مراسم افتتاح 20 پروژه عمرانی، ترافیکی و اجتماعی منطقه 8 ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری منطقه 8 در ارتباط با آماده‌سازی پروژه‌ها گفت: این منطقه از جهات مختلف ویژگی‌های مخصوص خود را دارد و منطقه‌ای است که در شکل‌گیری انقلاب در بسیاری از نقاط موثر بوده و حرکت‌های انقلابی ایجاد می‌کرده است.

وی ادامه داد: همزیستی بسیار صمیمی شهروندان ارامنه و مسلمان در این منطقه بسیار حائز اهمیت است زیرا این منطقه بیشترین میزان ارامنه را در تهران دارد. شهروندان ارامنه همانند سایر شهروندان تهرانی در انقلاب نقش موثری داشته است و بیش از 30 شهید تقدیم انقلاب کردند.

نجفی گفت: امروز در یکی از پروژه‌هایی که در منطقه 8 افتتاح شد از شهدای ارامنه برای نامگذاری استفاده شد که امیدواریم ارامنه این منطقه در این سالن برخی از مراسم‌های خود را برگزار کنند تا این سالن فرهنگی محلی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ارامنه در این منطقه باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که در شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت بوده مساله محل محوری بوده است. در برنامه‌های مورد نظر شورای شهر و شهرداری به این موضوع بسیار تاکید شده است.

نجفی گفت: در پروژه‌های محلی و منطقه‌ای باید تا جایی که امکان دارد از نظر مردم استفاده کرد که این موضوع از طریق کمک شورایاری‌ها امکان‌پذیر است. آنها باید خواسته‌های مردم را به مدیریت شهری منتقل کنند تا در تصمیم‌گیری‌ پروژه‌ها از نظرات مردم استفاده شود.

شهردار تهران افزود: یکی از محاسن این پروژه‌ها این است که به نیازهای مردم محلات پاسخ داده

می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرداری نهاد خدمت‌گزاری است برخی عنوان می‌کردند که بهتر است به جای اینکه بگوییم شهرداری نهاد خدمت‌رسانی است باید بگوییم یک نهاد اجتماعی است اما من معتقدم که بخش خدمت‌گزاری شهرداری ارزشمندتر است زیرا افتخار ما خدمت‌رسانی به مردم است.

نجفی خاطرنشان کرد: در سال 96 در حالی که شرایط شهرداری تهران اصلا مناسب نبود امیدی برای انجام پروژه‌ها نداشتیم اما وقتی به عملکرد سال 96 نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که خدمات قابل عرضه‌ای ارائه داده‌ایم. انتظار داشتیم تا پایان سال 96، 85 درصد از منابع درآمدی شهرداری را محقق کنیم اما در انتهای سال دیدیم که 95 درصد از منابع درآمدی پیش‌بینی شده محقق شد و توانستیم بدهی‌های چهار پنج ساله شهرداری را پرداخت کنیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در خصوص پروژه‌هایی که در طول این مدت به انجام رسیده هیچ بدهی‌ای به پیمانکاران نداریم و این نشان‌دهنده از کارنامه قابل قبول مدیریت شهری در طول این مدت است هر چند که داوری نهایی با مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز