خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری زنجان خبرداد:

اقامت ۱۲۴ هزار مسافر نوروزی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۶۸

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۶ فروردین امسال ۱۲۴ هزار و ۹۲۱ مسافر در استان زنجان اقامت داشتند.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌زنجان امروز با اعلام این خبر ، گفت: 124 هزار و 921 نفر آمار مربوط به اقامت مسافران نوروزی از 27 اسفند سال قبل تا 16 فروردین امسال است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در مجموع 67 هزار و 105 نفر در این تاریخ از گنبد تاریخی سلطانیه بازدید داشتند، خاطرنشان کرد: در روز 16 فروردین تعداد بازدید کننده از این جاذبه گردشگری 267 نفر ثبت‌شده است.

رحمتی بازدید از رختشویخانه زنجان از آغاز طرح نوروزی را 30 هزار و 600  نفر اعلام کرد و گفت: در روز 16 فروردین آمار مربوط به بازدید از این محل تاریخی 290 نفر ثبت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در طرح نوروزی 22 هزار و 735 نفر هم از موزه مردان نمکی بازدید کردند، تصریح کرد: شمار بازدید کنندگان این جاذبه گردشگری در روز 16 فروردین 322 نفر بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان یادآور شد: از 27 اسفند سال قبل تا 16 فروردین امسال 14 هزار و 390 نفر از غار کتله خور و 535 هزار و 7676  هزار نفر هم از سایر جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کردند.

وی تعداد نظارت های به ثبت رسیده از آغاز طرح نوروزی در استان زنجان را یک هزار و 64 مورد خواند و گفت: این نظارت ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز