خبرگزاری کار ایران

بهروز مکوندی: ویسی استعفای کتبی نداده است/ امیدی به بهتر شدن اوضاع نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۱۱

مربی استقلال خوزستان از شرایط تیمش در دیدار با مشکی پوشان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مشکی‌پوشان گفت: آغاز سال نو و اعیاد باستانی را خدمت مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم مردمی که فردا به ورزشگاه می‌آیند بازی خوبی را ببینند.

وی افزود: بازی سختی مقابل مشکی پوشان در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) خواهد بود چون هر دو تیم به برد نیاز دارند، دو تیم برای بقا در لیگ برتر شانس دارند و امیدوارم فردا برنده بازی تیمی باشد که بیشتر تلاش کرده است. ما هنوز برای بقا شانس زیادی داریم و به همین دلیل تلاش مضاعفی برای پیروزی خواهیم داشت.

مربی استقلال خوزستان دلیل حضور نیافتن ویسی را در این نشست خبری، اخراج در بازی قبل دانست و افزود: هر دو تیم، تیم‌های انتهای جدول هستند، اما فکر می‌کنم با شرایط خاص جدول هر دو تیم برای 3 امتیاز تلاش خواهند کرد.

مکوندی به ماجرای استعفای ویسی اشاره کرد و گفت: استعفای سرمربی استقلال خوزستان کتبی نبود.

وی با بیان اینکه تا پایان فصل با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهیم بود، افزود: با توجه به شکست نفت تهران برای باقی‌ماندن در لیگ برتر بیشتر امیدوار شدیم.

به گفته مربی استقلال خوزستان حکیم انصاری، محروم شریفات از حضور در این بازی محروم هستند و بازیکنانی مانند دانیال ماهینی، یعقوب کریمی، کولیبالی و جونیور در تمرینات حضور نداشتند.

وی با اشاره به وابستگی استقلال خوزستان به شرکت بلور ملی فولاد گفت: مشکل اصلی ما در پرداختی به بازیکنان است و امیدی به بهترشدن اوضاع نداریم. تعهد ما به مردم است و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل در لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز