خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد :

بهره مندی حدود 1700 نفر از خدمات بیمه سلامت در تعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۸۰

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: حدود 1700 نفر از خدمات بیمه سلامت در نیمه اول تعطیلات نوروز 97 بهره مند شدند.

   به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر رسول ظفرمند  با اعلام این که بیش از 1700 نفر از هموطنان عزیز مان از خدمات بیمه سلامت در نیمه نخست ایام تعطیلات نوروز 96 بهره مند شدند، افزود : در راستای تداوم خدمت رسانی به هموطنان عزیز و بیمه شدگان ، اداره کل بیمه سلامت مازندران با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی و پیش بینی و اجرای تمهیدات لازم و هماهنگی با سایر بخشهای خدمت رسان،  به مسافرین و بیمه شدگان این سازمان در ایام تعطیلات نوروز 97 به خدمت رسانی پرداخت .

  وی افزود : در این ایام ( از 29 اسفند 96 تا 4 فروردین 97 ) ، بیش از 470 مورد مراجعه جهت دریافت خدمت       بیمه ای انجام شد که خدماتی نظیر : چاپ و تحویل دفترچه بیمه سلامت ، صدور معرفینامه بیمارستانی ، تأیید نسخ ، چاپ دفاتر بین استانی و ... به هموطنان عزیز ارائه گردید .

 دکتر ظفرمند در ادامه ضمن تقدیر از تمامی همکاران ، ادارات و واحدهای تابعه ، دفاتر پیشخوان و مراکز درمانی طرف قرارداد سطح استان  که در ایام تعطیلات نوروز 97 به ارائه خدمات بهینه بیمه ای پرداختند ، افزود : این اداره کل آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات بیمه ای در نیمه دوم تعطیلات نوروزی دارد.

وی اعلام کرد: در این ایام حدود هزار و 300  بیمار که در بیمارستان های طرف قرارداد بستری بودند نیز توسط کارشناسان ناظر بیمارستانی این اداره کل بازدید و خدمات  بیمه ای مورد نیاز ارائه شد .

  وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای نظارتی مدیریتی ، اعلام کرد : در این ایام بیش از 55 مورد بازدید مدیریتی به صورت مستمر از ادارات ، واحدهای تابعه ، درمانگاه و داروخانه های شبانه روزی و مراکز بیتوته طرف قراداد سطح استان صورت پذیرفت.

 لازم به ذکر است به منظور اطلاع رسانی از آدرس و شماره تماس ستاد تسهیلات نوروزی این اداره کل ، مراکز درمانی طرف قرارداد ، ادارات ، نمایندگی های تابعه و دفاتر پبشخوان طرف قرارداد سطح استان نیز کتابچه اطلاع رسانی تهیه و چاپ گردید که علاوه بر توزیع توسط این اداره کل ، با همکاری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان ، بین مراجعین و مسافرین عزیز نوروزی توزیع گردید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز