خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان به بیش از 63 هزار نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۸۸

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی تا پایان پنجمین روز فروردین 97، بیش از 63 هزار و 343 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده‌اند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان استان تاکنون، تعداد 25 هزار و 337  نفر میهمان در قالب 5 هزار و 572 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل 63 هزار و 343 نفر روز میهمان است.

قربانی افزود: در نوروز 97 تعداد 16 مرکز پذیرش در سطح شهرستانها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نوروز 97 تعداد 172 مدرسه با یک هزار و 298 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود 444 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

گفتنی است فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه 28 اسفند ماه 96 آغاز و تا 13 فروردین 97 ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز