خبرگزاری کار ایران

نامه نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مقام معظم رهبری در پی توهین‌های صورت گرفته به قوم لر

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۶۷۹

آیت‌الله سید احمد میرعمادی در پی توهین به قوم لر به مقام معظم رهبری نامه نوشت

به گزارش ایلنا از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در پی توهین به قوم لر به مقام معظم رهبری نامه نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دام‌ظله الوارف

بعدالتحیه والسلام

به استحضار عالی می‌رساند مدتی است اشخاص و جریانی با توهین به قوم لر به دنبال تحریک احساسات این مردم غیور و ولایی می‌باشند، همان‌طور که حضرت‌عالی فرمودید « قوم لر در طول تاریخ به شجاعت و شهامت، دلاور مردی و وفادار به اسلام و انقلاب، ولایت و رهبری شهره هستند و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تقدیم شش هزار و ۵۰۰ شهید دین خود را ادا نمودند».

باوجود محرومیت و آمار بالای بیکاری در استان لرستان، اما این مردم شریف، نجیب و اصیل با صبر و قناعت، سختی‌ها را به خاطر انقلاب اسلامی تحمل نموده و با حضور درصحنه‌های گوناگون حماسه‌های جاویدان متعددی را به نام خود رقم زدند.

به نظر می‌رسد این ایستادگی و افتخارات قوم لر بر دشمنان و بدخواهان و افراد جاهل سنگین آمده و با توهین به آنان درصدد انتقام‌گیری هستند، قطعاً این‌گونه اقدامات اهانت‌آمیز علاوه بر حرمت شرعی، وحدت و همدلی و امنیت ملی را به مخاطره می‌اندازد.

این‌جانب به نیابت از سوی مردم ولایتمدار و شهید و پرور استان لرستان، ضمن محکوم کردن این‌چنین حرکات وقیحانه و مکاتبات توهین‌آمیز و غیرقابل‌توجیه، از مستطاب عالی استدعا دارم دستور فرمایید به‌پاس احترام به فداکاری و وفادار این مردم انقلابی و ولایی و جلوگیری از تکرار این‌گونه اقدامات مخل به وحدت و امنیت، اقدامات مقتضی را مبذول دارند.

طول عمر پربرکت حضرت‌عالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز