خبرگزاری کار ایران

روایت اتفاق جنجالی فوتبال گیلان از زبان حاج ملک:

گاز فلفل ماموران 20 دقیقه در چشمم بود/ دنبال بهانه بودند داور چهارم را کتک بزنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۶۱

حمید حالج ملک، داور مسابقه جنجالی روز گذشته لیگ گیلان در مورد درگیری در این بازی و خشونت هواداران با درگیری کمک داور صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم شاهین بندرانزلی و چای ناطق گیلان در مسابقات لیگ برتر گیلان در حالی در لاهیجان برگزار شد که دو تیم برای کسب عنوان نائب قهرمانی این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌رفتند با این توضیح که نماینده انزلی با کسب تساوی در این بازی خارج از خانه نیز به هدف خود می‌رسید اما نماینده لاهیجان در زمین خانگی خود و با حمایت هواداران امیدوار به پیروزی و دستیابی به این عنوان بود. موضوعی که به حساسیت این بازی می‌افزود و در دقایق پایانی جنجال بزرگی را به پا کرد.

بازی با نتیجه بدون گل در ثانیه‌های پایانی در جریان بود که مدیرعامل تیم میزبان در اتفاقی باورنکردنی با ورود به زمین شروع به کتک زدن داور چهارم کرد! این اما پایان ماجرا نبود و دقایقی بعد تماشاگران میزبان نیز به این اتفاق ورود کردند و زمین مسابقه را پر از افراد غیرمسوول که خشمگین از نتیجه نگرفتن تیم خود آن را بر سر داور نگون بخت و کمک‌هایش خالی کردند.

حمید حاج‌ملک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات این بازی اظهار داشت: این دیدار از ابتدا حساسیت بالایی داشت و حساسیت آن به این دلیل بود که دو تیم برای صعود به دسته بالاتر و همچنین حضور در جام حذفی رقابت‌ می‌کردند. تیم میزبان در این بازی نیاز به 3 امتیاز داشت تا صعود کند. در اواخر بازی بود که داور چهارم تابلوی وقت اضافه را بالا برد  و در این زمان درگیری پیش آمد. بازیکن چای ناطق در این درگیری باعث شد تابلو از دست داور روی سر او بیافتد و همین موضوع آغاز درگیری‌ها بود.

وی افزود: مدیرعامل  باشگاه چای ناطق و پسرش پس از این موضوع به داور چهارم حمله کرده و او را کتک زدند. پس از آن نیز تعدادی تماشاگر به داخل زمین آمدند و در دعوا شرکت کردند. متاسفانه آنجا چهار پنج نیروی انتظامی بیشتر حضور نداشتند و نتوانستند اوضاع را کنترل کنند.

حاج‌ملک در ادامه عنوان کرد: من مشغول جدا کردن افراد بودم ولی در این لحظه ماموران با استفاده از گاز فلفل برای متفرق کردن جمعیت استفاده کردند، گاز به چشم من خورد و حدود ۲۰ دقیقه چشمانم می‌سوخت.

داور این دیدار جنجالی در پایان یادآور شد: داوران این بازی به هیچ وجه مقصر نبودند و من به ماموران در گزارشی که تهیه شد توضیحات لازم را دادم. داور چهارم این بازی مظلوم واقع شد و واقعا دلم برایش سوخت. او موجود بی آزاری است.

او در پایان اظهار کرد: متاسفانه در برخی رسانه‌ها مواردی مطرح شده که با واقعیت همخوانی ندارد. در این بازی به من توهین و فحاشی نشد و فقط همان گاز فلفل بود که آن هم انجام شد. متاسفانه داور ۴ و کمک ۱ من به شدت و ناجوانمردانه مورد ضرب و شتم مدیر عامل باشگاه چای ناطق و پسرش و گروهی از تماشاگران قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز