خبرگزاری کار ایران

فراز کمالوند:

تشکیل کانون هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان/ برای تیم‌های پایه مدیر گذاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۷۰

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کانون هواداران می‌تواند پُل ارتباطی بین تیم و تماشاگران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، فراز کمالوند عصر امروز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: سال ۹۶ با همه فراز و نشیب‌ها به پایان رسید.

وی افزود: عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفقیت‌آمیز نسبی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: از همان ابتدا گفتم امکانات صنعت نفت کفاف تیم قوی را نمی‌دهد ولی خوشبختانه مدیرعامل باشگاه تلاش‌های مثمرثمری انجام داد.

کمالوند با بیان اینکه چمن زمین پیروز قبلا مشکل داشت، توضیح داد: با همت مدیرعامل باشگاه و مسئولان پالایشگاه تقریبا بعد از ۹۰ روز این زمین بهبود پیدا کرد. به موازات آن، آماده‌سازی زمین تختی را آغاز کردیم و در این زمین تغییر و تحول اساسی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: معضل دوم این بود که همه تیم‌ها می‌خواستند از این زمین‌ها استفاده کنند که با درایت مدیرعامل باشگاه این مشکل رفع شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: همه باید متوجه این داستان بشویم که استادیوم تختی فقط مختص بازی است و تیم‌های دیگر در آن تمرین می‌کردند. 

کمالوند یادآور شد: پس از بررسی دیدم حتی امکانات اولیه را نداریم. پس از زمین به دنبال آن بودیم کاری انجام دهیم که در اصطلاح قدم اول برای حرفه‌ای شدن را برداریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه با تاسیس فروشگاه این باشگاه، یک قدم دیگر به سمت حرفه‌ای شدن برداشتیم، گفت: در شرایط آب و هوایی آبادان باید حداقل‌ها برای هواداران وجود داشته باشد.

کمالوند تشکیل کانون هواداران قوی را یکی از موضوعات مهم برشمرد و گفت: پُل ارتباطی بین تیم و تماشاگر می‌تواند همین کانون باشد.

وی ابراز کرد: سالن کنفرانس یکی از مکان‌هایی است که خبرنگاران می‌توانند به صورت مودبانه سوال کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه اصحاب رسانه باید بازوی قدرتمند باشگاه باشند، گفت: اگر یک موفقیت نسبی امسال ایجاد شد لطف خدا و حمایت مردم بوده است که اصحاب رسانه جزو مردم هستند. باید خبرنگارمان، هوادارمان، باشگاهمان و سایر موارد حرفه‌ای شوند.

کمالوند در ادامه عنوان کرد: معتقدیم ۸۰ درصد مردم آبادان طرفدار صنعت نفت هستند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه در خصوص حضور آکادمی‌های بین‌المللی و استعدادیابی فوتبال در آبادان چه برنامه‌ریزی‌هایی شده است، افزود: باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای کنیم. باید یک مدیر تکنیکال برای تیم‌های پایه قرار داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز