خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل خبر داد:

اجرای برنامه‌های استقبال از بهار در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۹۹

شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل در راستای اجرای برنامه‌ های استقبال از بهار در اردبیل با برنامه‌ های مدون وارد کار شده است.

حمید لطف اللهیان در گفت‌وگو با ایلنا گفت: شهرداری اردبیل در راستای اجرای برنامه‌‌های استقبال از بهار در اردبیل با برنامه‌ های مدون وارد کار شده و امسال نیز در قالب کمیته‌ های استقبال از بهار فعالیت خود را از 15 اسفند ماه تا 15 فروردین بدون تعطیلی اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل درصدد قوام و دوام سنت ‌های نیک و پسندیده نوروز است، افزود: شهرداری اردبیل امسال نیز مثل سال ‌های گذشته در راستای کاهش آسیب ‌ها و خطرات احتمالی چهارشنبه آخر سال در کنار مردم قرار دارد که امیدواریم حوادث تلخ سال ‌های گذشته در اردبیل تکرار نشده و به حداقل ممکن برسد.

لطف اللهیان با بیان اینکه شهرداری اردبیل برنامه‌های استقبال از بهار را با تقدم فعالیت ‌های فرهنگی و حفظ سنت‌ های موجود مردم در دست اجرا دارد، تصریح کرد: با تلاش بر رعایت شئون سنتی نوروز نسبت به آگاه سازی جوانان با نصب بنرها و بیلبوردهایی در سطح شهر اقدام کرده ایم.

شهردار اردبیل ادامه داد: ما در سال ‌های گذشته با برگزاری برنامه‌‌هایی همچون نواوستی و تشویق مردم به حفظ سنت ‌های قدیمی و اصیل اردبیل، سعی در مهار آسیب ‌های چهارشنبه آخر سال کرده ‌ایم که امسال نیز این برنامه ‌ها با قوت و قدرت اردبیل اجرایی خواهد شد.

لطف‌اللهیان ایجاد نشاط اجتماعی برای مردم را یکی از مسئولیت‌های نهادهای فرهنگی در اردبیل اعلام و خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ و خدمات اجتماعی و تقویت روحیه شادابی در مردم از کارهای فرهنگی شهرداری اردبیل است که کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی و خدمات‌رسان نسبت به این کار در اردبیل اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز