خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری خوزستان:

نمایندگان از وزیر کار حمایت کنند/ استیضاح ربیعی در شرایط فعلی صحیح نیست

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۸۷۸

رئیس کانون انجمن‌های کارگران ساختمانی خوزستان گفت: در شرایط فعلی استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید رضا هاشمی بیان داشت:  علی ربیعی اولین وزیری هست که از قشر و بدنه خود کارگران است ما کارگران در  سال ۹۶ متأسفانه تلخ‌ترین  روزهای زندگیمان  را تجربه کرده‌ایم  چرا که سفره کارگردان  واقعاً تهی از نان می‌باشد و مشکل سفره این قشر با استیضاح وزیر حل شدنی نیست.

این فعال کارگری خوزستان در ادامه گفت:  از سوی دیگر کام کارگران با اجرای تبصره ۷ بند « ز »،  تلخ‌تر و فراموش نشدنی گردید

سید رضا هاشمی به نمایندگی از انجمن‌های زیرمجموعه کانون کارگران ساختمانی استان خوزستان از نمایندگان محترم مجلس  شورای اسلامی خواستار حمایت از وزیر کار شد.

هاشمی گفت: ربیعی تنها وزیری می‌باشد که شکاف‌های جامعه کارگری را  درک نموده و با تمام توان پیگیر مطالبات به‌حق این قشر زحمت‌کش جامعه است. کارگران ساختمانی در دوره‌ای که ربیعی متصدی وزارت کار بوده توانسته‌اند تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار بگیرند چرا که دیدگاه وزیر محترم کار به سازمان تأمین اجتماعی و جامعه کارگری  بسیار مثبت و قابل تحسین بوده و ما کارگران از دیدگاه ربیعی که درک بالایی از قشر ضعیف جامعه را نشان می‌دهد اعلام رضایت کرده و باجان دل حمایت می‌کنیم.

رئیس کانون انجمن‌های کارگران ساختمانی خوزستان افزود: لذا از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شرایط فعلی خواهان حمایت از قشر عظیم موکلان خود در جامعه کارگری هستیم و به دلایل ذیل خواستار حمایت از وزیر جامعه کارگری می‌باشیم:

۱- وی از بدنه‌ی جامعه‌ی کارگری بوده و درک درستی از معضلات کارگران دارد.

۲-  مدافع استقلال و یکپارچگی سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد.

۳-  خدمات حمایتی از کارگران نظیر بیمه کارگران ساختمانی را توسعه داده‌اند.

۴-  از تشکل‌های صنفی  و سه جانبه گرایی حمایت کرده است.

انشا الله  که عیدی کارگران به شما نمایندگان محترم دعای خیرشان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز