خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی لیگ برتر فوتبال بانوان

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۷۸۵

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دیدار دو تیم شهرداری بم و استقلال خوزستان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و استقلال خوزستان در حالی برگزار شد که از سوی زهرا قنبری، بازیکن تیم شهرداری بم تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است. (این رای قطعی است).

بر همین اساس صغری فتاحی, بازیکن تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل فحاشی به بازیکنان تیم مقابل به دو جلسه محرومیت و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است).

سارا مهدی پور، بازیکن تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل رفتار زننده با توپ جمع کن‌ها که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قطعی است).

سلیمانی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز به دلیل رفتار زننده نسبت به توپ جمع کن‌ها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. عزیزه کریمی‌پور، مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اهانت به بازیکنان تیم مقابل که عضو تیم ملی هستند، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز