خبرگزاری کار ایران

ساعتی پیش اتفاق افتاد؛

آتش سوزی و انفجار مهیب در دزفول

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۵۵

شامگاه چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه، آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول موجب انفجار و وحشت مردم در دزفول و اندیمشک شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرپرست فرمانداری دزفول در این رابطه به خبرنگاران گفت: آتش سوزی حوالی ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب در زاغه مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول رخ داده است.

امیر عیسی زاده افزود : آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و سرایت این حریق به انبار مهمات، باعث انفجار شدید و شنیده شدن صدای انفجار در دزفول و اندیمشک شده است.

سرپرست فرمانداری دزفول بابیان اینکه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده اند، گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال تخلیه ساکنین منازل سازمانی تیپ ۲۹۲ زرهی هستند.

عیسی زاده از شهروندان خواست جهت تسهیل در امدادرسانی خودروهای امدادی و جلوگیری از  ترافیک به محل حادثه تردد نکنند.

 ترافیک سنگین در ابتدای جاده دزفول و اندیمشک به دلیل تردد خودروها به وجود آمده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در این رابطه بیان داشت: آتش ناشی از انفجار انبار مهمات در حال کنترل  و مهار شدن است.

وی افزود: همه مسئولان شهرستان و نیروهای امدادی در محل حاضر هستند.

حاجی زاده بیان کرد: از مردم و اهالی دزفول میخواهیم به محل حادثه نروند و  مسیرها را برای دسترسی آسانتر نیروهای امدادی شلوغ نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز