خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد:

اعتماد مرزنشینان به مرزبانان بزرگترین سرمایه مجموعه مرزبانی

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۳۱

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه اعتماد مرزنشینان به مرزبانان بزرگترین سرمایه مجموعه مرزبانی است، گفت: افتخار مرزبانی این است که امروز به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم ولایت مدار ایران اسلامی، خدمتی بی منت را در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا، سردار "رضایی" در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید دریابانی استان مازندران، گفت: با تعامل خوب مرزبانی استان مازندران با دستگاه های دولتی و قضائی و نیز همکاری مرزنشینان، شاهد امنیت مطلوب و کاهش جرم بوده ایم.

وی افزود: افتخار مرزبانی این است، امروز به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم ولایت مدار ایران اسلامی، خدمتی بی منت را در دستورکار خود قرار داده است.

وی  ادامه داد: مرزبانان در تمام ساعات شبانه روز در راستای برقراری نظم و امنیت و همچنین ایجاد احساس امنیت مرزنشینان تلاش می کند که امیدواریم این روند مطلوب امنیتی ادامه داشته باشد تا شاهد امنیتی در خور شأن مردم به ویژه مرزنشینان باشیم.

سردار رضایی با بیان اینکه اعتماد مرزنشینان به مرزبانان بزرگترین سرمایه مجموعه مرزبانی است، تصریح کرد: امروزه مازندران، یک استان  امن، آرام و مثال زدنی است و از نظر عملکرد امنیتی در رتبه های بالا در بین سایر استان های مرزی بوده که این در سایه همکاری خوب مرزنشینان در برقراری نظم و امنیت و رشادت های نیروهای مرزبانی به دست آمده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی را در انجام ماموریت ها حفظ کنیم، افزود: مرزبانان این اراده و آمادگی را دارند که در اقصی نقاط کشور نظم و امنیت را ارتقاء دهند و برای آسایش و آرامش مردم تلاش کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: به پشتوانه اعتماد مردم و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور کشور، گام های موثری در زمینه تثبیت امنیت مرزهای ایران برداشته شده است.

در خاتمه مراسم، سردار رضایی از تلاش های صادقانه و چند ساله سردار "هوشنگ حسینی" در مدت تصدی فرماندهی دریابانی استان مازندران تقدیر و سرهنگ "سید تقی حسینی" که از فرماندهان باسابقه و پرتلاش مرزبانی است را به سمت فرمانده جدید دریابانی استان مازندران منصوب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز