خبرگزاری کار ایران

سرمربی بسکتبال با ویلچر: با تلاش و کار تیمی دو پیروزی به دست آوردیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۵۳۷

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران گفت: با تلاش و کار تیمی خوبی که در تمرینات طراحی شده بود در مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا به دو پیروزی دست یافتیم

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران گفت: با تلاش و کار تیمی خوبی که در تمرینات طراحی شده بود در مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا به دو پیروزی دست یافتیم.

آذر همایون پور با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کردیم و شناخت دقیقی از تیم های شرکت کننده نداشتیم.  فشار تمرینات خیلی بالا است و خدا را شکر که ملی پوشان از آمادگی لازم برخوردار هستند.

وی افزود: ملی پوشان چنانچه از نظر فیزیکی در آمادگی مطلوبی باشند، هم کارهای تکنیکی و تاکتیکی را بهتر نمایش می دهند و هم از مصدومیت به دور خواهند بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران اظهار داشت: مسابقات انتخابی بازی های پاراآسیایی جاکارتا به صورت دوره ای برگزار می شود، اما رقابت های رده بندی نیز برگزار خواهد شد. تیم ایران با تلاش و کار تیمی خوبی که در تمرینات طراحی شده بود، تا بدین جای کار موفق عمل کرده است.

همایون پور ادامه داد: ما بازیکن محور نبودیم و پیروزی برابر تایلند نشان دهنده این امر است که ۱۲ نفری که عملکرد خوبی داشتند را به اردو دعوت کردیم. از طرفی همه تیم های شرکت کننده برای ایستادن بر سکوی مسابقات و کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا به این رقابت ها اعزام شده اند.
تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران در دو بازی ابتدایی خود مقابل تایلند، میزبان رقابت ها و هند به پیروزی رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز