خبرگزاری کار ایران

وعده‌ای که بعد از ۴۰ سال محقق شد؛

آغاز عملیات تجهیز کارگاه معدن فسفات چرام/ اشتغال‌زایی برای 1500 جوان جویای کار

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۶۵

سرانجام پیگیری‌های نماینده مردم کهگیلویه بزرگ بعد از 40 سال پاسخ داده شد و عملیات تجهیز کارگاه معدن فسفات شهرستان چرام آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سردار عدل هاشمی‌پور" نماینده کنونی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در یکی از نطق های انتخاباتی خود به مردم شهرستان چرام گفت: "معدن فسفات چرام، آماده باش من آمدم"‌ و امروز و در کمتر از 2 سال از آن شعارهای انتخاباتی، اکنون عملیات تجهیز کارگاه معدن فسفات این شهرستان که در 40 سال گذشته فقط شاهد وعده‌های مسئولان گذشته بود بطور رسمی شروع به فعالیت کرد.

"شرکت ایمیدور" به دستور "شریعتمداری" وزیر صنعت و معدن دولت دوازدهم و با پیگیری‌های مستمر" سردار عدل هاشمی پور " نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی مسئولیت اکتشاف و بهره برداری از معدن فسفات چرام را برعهده دارد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شناخته‌شده به عنوان ایمیدرو، شرکت هلدینگ دولتی فعال در بخش معدن ایران است، که اکتشاف و بهره‌برداری معدن فسفات چرام را بر عهده گرفته است.

با راه‌اندازی معدن فسفات چرام حدود یک هزار و 500 جوان بیکار در منطقه مشغول به کار می‌شوند و گام مهمی در اشتغال زایی در منطقه برداشته خواهد شد.

شهرستان چرام از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان حدود 180 کیلومتر فاصله دارد.

معدن فسفات این شهرستان یکی از چهارمعدن فسفات بزرگ خاورمیانه محسوب می شود که راه اندازی آن در 40 سال گذشته تبدیل به شعارهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی شده بود و تنها " سردار عدل هاشمی پور " توانست به وعده انتخاباتی خود به مردم این شهرستان عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز