خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

قرار نیست کسی از شهرداری اخراج شود/سایت‌های وابسته به نظام جوسازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۳۶

رییس شورای شهر تهران گفت: قرار نیست کسی با فشار از شهرداری بیرون رود، این جوسازی و اظهارات ناامیدکننده از سایت‌هایی که وابسته به نظام هستند، بعید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه چهل و نهمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه‌ای که در خصوص تعیین تکلیف 4 درصد از کارمندان شهرداری به شهردار نوشته است، گفت: در نامه هیچ اشاره‌ای به تعدیل یا اخراج 4 درصد از نیروها نشده است در حقیقت در یکی از بندهای برنامه دوم پنجساله شهرداری باید 4 درصد از نیروهای شهرداری کاهش یابد که این عدد طبیعی بوده و خود به خود تعدادی بازنشسته و یا بازخرید می‌شوند. این نامه در راستای همین بند در برنامه پنج ساله بوده و از شهردرای درخواست کردیم گزارش خود را در خصوص این بند برای ما ارسال کند.

او با بیان اینکه در برنامه تعهداتی برای شهردار مشخص می‌شود، گفت:‌ این نامه فقط در رابطه با گرفتن گزارش از شهردار است اما دوستان در ساعت‌های مختلف از آن برای تضعیف رئیس شورا استفاده کردند. قرار نیست کسی با فشار از شهرداری بیرون رود این جوسازی و اظهارات ناامیدکننده از سایت‌هایی که وابسته به نظام هستند بعید است.

وی در رابطه با انتقاداتی که به نحوه اداره جلسات توسط او صورت می‌گیرد گفت: در جلسه امروز برخی افراد نگران رای خود بودند و اسمش را انتقاد نمی‌گذارم من شاهد نبودم که کسی از جلسه به این علت خارج شود و باید توئیت آقای خلیل آبادی را بخوانم.

او در ادامه در رابطه با لایحه میزان افزایش بلیت مترو برای سال آینده گفت: پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل افزایش قیمت بلیت تک سفره از 800 تومان به 1000 تومان، تک سفره حومه به 2000 تومان و بلیت فرودگاه امام 10 هزار تومان بود که بررسی آن به جلسه بعدی شورا موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز