خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت تالاب ها و آب بندان‌ها برای توسعه گردشگری در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۳۳۰

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: از مباحث مطرح شده برای این شهرستان بهره برداری خردمندانه از جاذبه های گردشگری شاخص از جمله تالاب ها و آب بندان ها است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در جلسه توسعه گردشگری لاهیجان، شهرستان لاهیجان را از پتانسیل های طبیعی گیلان خواند و اظهار داشت:در سایه توجهات استاندار محترم بر مقوله توسعه گردشگری،یکی از مباحث مطرح شده برای این شهرستان بهره برداری خردمندانه از جاذبه های گردشگری شاخص از جمله تالاب ها و آب بندان ها است.

وی با بیان اینکه در تعالی بخشی به گردشگری باید در کنار جذب حداکثری گردشگر به حفظ محیط زیست توجه شود،اذعان داشت:در صورت گستردن نگاه همگرایانه،جذب مشارکت محلی و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شاهد رشد اقتصادی و افزایش اشتغال بومی خواهیم بود.

علیزاده به تالاب سوستان به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری لاهیجان و مکملی برای استخر این شهر اشاره کرد و افزود: در صورت مدیریت صحیح در این جاذبه شاهد توفیقات خوبی در توسعه انواع مختلف گردشگری در شهرستان لاهیجان خواهیم بود.

این مسئول با تاکید بر ضرورت پیش روی در اجرای تصمیمات بر اساس یک پلان و دستورالعمل مشخص تصریح کرد: باید با امکان سنجی صحیح و توجه به ذائقه گردشگران نسبت به تکمیل زیرساختها و اجرای طرح های گردشگری اقدام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز