خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان خبر داد:

50 میلیون دلار برای صنعت برق خوزستان در بودجه 97 مصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۶۳

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، گفت: با پیگیری های صورت گرفته مدیریت استان 50 میلیون دلار برای صنعت برق خوزستان در بودجه 97دیده شده است که کمک بزرگی به این صنعت در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ در جلسه شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق خوزستان در اهواز گفت: اگر شرایط فراهم شود در سه یا چهار سال آینده برق خوزستان از لیست نگرانی های وزارت نیرو خارج می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، افزود: با اقدامات انجام شده مانند تعویض مقره ها، پوشش RTV  و شستشوی مداوم تجهیزات امسال یک مورد خاموشی هم نداشتیم که ادامه دادن این اقدامات نیازمند همکاری همه سازمان های درگیر و تامین بودجه لازم است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی و تاثیر آن بر میزان ورودی آب سدها و تولید برق نیروگاه های برق آبی لازم است که به سمت روش های جایگزین تجدیدپذیر نیروگاه های بادی و خورشیدی حرکت کنیم.

دشت بزرگ اظهار کرد: شستشوی تجهیزات، نیاز به تامین بودجه ی 110میلیاردی دارد، با وجود همه صرفه جویی ها، تامین مالی نشدیم که این انتظار وجود دارد مشکلات مالی برطرف شود.

ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو نیز در این جلسه گفت: سال گذشته شاهد مدیریت همکاران برق در استان بودم، نتیجه آن مدیریت ها این شد که بحرانی با آن عظمت با سربلندی پشت سرگذشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز